![]() |
Asielzoekers in Sijsele : eisen voor beter eten.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1598...n-eten-sijsele
Citaat:
voil�* zo gaat dat. U vraagt, wij draaien. Dat gebeurt toch in alle all-in hotels ook? Vraag je gewone hutsepot met varkenspootjes in Turkije, dan staat dat de volgende dag op het menu! Geen enkel probleem. |
Het was vroeger een kazerne.
Hier ook aan de overkant van de straat. Ik hoor ze soms roepen. Dat is al voldoende om een granaat te willen gooien. Heb ik niet, staatsveiligheid die meekijkt. Had ik dat maar. |
Citaat:
Als gij naar syrie op reis gaat wilt ge toch ook westers eten ? |
Citaat:
Mochten ze op reis zijn dan keren ze binnenkort wss terug, zoals iedere reiziger. |
Citaat:
Der zou al eens een stukje ongelovige kunnen inzitten . |
Citaat:
Maar aangezien zij geen hotel moeten betalen kunnen ze hun verlof wel wat verlengen. |
"Arabische maaltijden komen er niet, omdat dit andere vluchtelingen tegen de borst zou kunnen stuiten." :rofl:
Volgende week is dat in orde. Ik wed dat de bestellingen couscous en schapevlees al geplaatst zijn. (onverdoofd geslacht uiteraard) |
Zij kijken een gegeven paard in de bek.
|
Citaat:
|
Gelukkig werd er snel 'n 'compromis' gesloten (eufemisme voor eisen inwilligen/buigen), stel je voor dat die "vluchtelingen"sukkelaars gedwongen zouden worden om de boel kort en klein te slaan, in de fik te steken of god verhoede; mekaar de kop in te slaan.
Je moet er niet aan denken! :? |
Citaat:
|
Het Rode Kruis is een organisatie die tot de nok gevuld is met zwakkelingen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een kromme redenering ! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen ze net zo goed wat met onze voeten spelen ook. :-D En er komen er nog tienduizenden , misschien zelfs honderdduizenden. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be