![]() |
Lof voor Vlaanderen, maar tweede fabriek in Nederland (Tesla)
Bron
Detail tekst: Citaat:
Goed plan zou je zeggen, dicht bij de haven.:? Maar er zijn al tal van kapers op de kust, Politieke spelletjes en andere weet je wel. Citaat:
![]() Het milieuschandaal bij Volkswagen is volgens mijn bescheiden mening door enkele duistere figuren in scene gezet om zo een 'goed draaiend bedrijf', ten gronde te richten. Ok, het is en blijft een enorme fout daar niet van. Andere auto bedrijven ook maar eens gaan testen misschien? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als ze werk willen creëren moeten ze stoppen met show op te voeren. Dat ze dan beginnen met omstandigheden zo te maken dat bedrijfsleiders hier graag willen investeren. Dat doe je door: -vereenvoudiging van de regelgeving: uitbreiding Vlaams bevoegdheden is dus contraproductief. -Ontsluiting, speciaal voor Antwerpen de haven. Zorg eindelijk dat het fileprobleem rond Antwerpen opgelost wordt. Zorg er eindelijk voor dat de autostrade richting achterland (Duitsland) een 3e baanvak krijgt. Zorg er voor dat de treinverbinding Hasselt - Maastricht terug geopend wordt. - lagere lonen. Dat kan je door de overheidsuitgaven terug te dringen. Al die overbodige gewestelijke ambtenaren afdanken bv. |
op de oude Opel-site moet industriele aktiviteit komen..
..dat is de duidelijke ,en in zovele woorden gestelde-,bedoeling van de Vlaamse Regering,en tevens van het stadsbestuur.
Het is dus kompleet logisch dat Vlaanderen,dat Antwerpen,reclame maakt met een beschikbare site.Alle nutsvoorzieningen liggen er al of zijn op korte termijn (opnieuw) beschikbaar... Hopelijk lukt het plan binnen de 10 jaar,is het niet met Tesla dan met iets anders INDUSTRIEELS.... Overigens,de verkeersknoop moet nu zowat het zwakste punt zijn van "Antwerpen",veel meer nog dan de loonkost vrees ik zo.... |
Citaat:
Kom, uiteindelijk moet de macht van de politiek in deze dingen niet onderschat worden. Ze zorgen voor de infrastructuur, de subsidies... |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen heeft de laatste decennia niks meer gedaan wat betreft uitbreiding (auto-)wegen-infrastructuur. In tegendeel zelfs. Ruime vierbaans wegen werden gereduceerd tot smalle tweebaanswegen waarop ge kilometerslang moet blijven hangen achter brommerkes op 4 wielen omdat er geen enkel mogelijkheid is om voorbij te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die met zijn zot voorstel van 70Km/u is anders ook een NVA-er. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je nabewerking dat rood en groen niet jaren tegen de uitbreiding van het wegennet en de verbreding van de autowegen zijn geweest? Vraag dat maar eens in Antwerpen of Brussel. Je reageert niet op mijn andere reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken de streek niet. Maar als ik op google kijk is er een brede vierbaansweg tussen Turnhout en Geel. Waarom zou je daar maar 70 mogen rijden? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be