![]() |
Asielzoekers betogen tegen eten in Sijsele
Bron
Oeps dubbeldraadje ... 8O Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Als je ze daar in ellenlange rijen ziet staan aanschuiven zou je kunnen vragen: Wa ist vlucht gemist? :rofl: Keerzijde van de medaille ... Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Toch is een woord van dank hier op zijn plaats naar die 'brave' belastingbetaler toe, dagelijks ellenlange files trotserende om tot op hun werk/terug thuis te geraken. |
Om er dan 'leukweg' nog maar iets aan toe te voegen over eten ...
Deze mensen hadden honger ![]() Deze (uit ander draadje over huizen afstaan aan ... ) die hebben niet echt honger denk ik ... :roll: ![]() En tot vervelens toe nog maar eens de teksten van zijne bezopenheid Juncker: Bron |
Hola, nu snap ik 't, die mensen willen "fingerfood", niet iets wat met lepel of mes & vork dient gegeten te worden.
Dat kennen ze helemaal niet. Vandaar die klachten natuurlijk, ge moet dat begrijpen. |
Citaat:
![]() Ik zag het te laat, verdorie toch ... :rofl: |
Was er nergens gene kok die zijne boel kort en klein geslagen heeft?
Stuurt die naar Sijsele om het eten gereed te maken en als dan de asielzoekers beginnen te grommelen kan de kok misschien helpen, hij is het toch gewoon om ambras te maken. |
En in Finland is de rijst ook al niet lekker.
Wel goed genoeg voor honden en .... vrouwen. https://www.youtube.com/watch?t=1&v=f_PIIKNMQOo . |
[quote=Universalia;7837418]Om er dan 'leukweg' nog maar iets aan toe te voegen over eten ...
Deze mensen hadden honger ![]() Welk een ironie van de geschiedenis dat deze mensen 'muzelmannen' genoemd werden! Wat de huidige muzelmannen betreft: betogen mógen ze, eten móeten ze, ooit. |
Als deel van de integratie-inspanningen, zou ik het principe toepassen uit mijn jeugdige cultuur, dat mijn moeder bij mij toepaste:
eten van deze maaltijd niet willen: de portie wordt opzij gezet en terug voorgeschoteld enkele uren later bij de volgende maaltijd. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dan ook alles leren eten. Het ene wat liever dan het andere misschien , maar ik at het wel op. En zoniet , dan was het de methode van Schoof. ;-) |
Citaat:
Als "uitgehongerde vluchteling" zou ik ze zeker opeten, en nog dankbaar zijn op de koop toe. |
Het gaat hem die vluchtelingen niet of het eten al dan niet te slikken valt. Ze komen gewoon naar hier omdat ze in eigen land hun koppeke niet kunnen uitwerken, maar hier mogen ze dat wel want anders zijn wij de racisten hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ze niet zelf afwassen, dan protesteren ze gewoon om de belastingbetaler niet met de rekening op te schepen van zoveel messen, lepels en vorken, dus dan zitten ze gewoon met ons in! |
Citaat:
|
Uitgebakken spekjes mag niet volgens hun geloof.
Misschien wat kippewit? Biefstuk? Lever? Corned beef? Soyavlees? |
Citaat:
Let wel, groene kool lust ik wel graag (vooral in stoemp met spek of worst), en dat lijkt toch erg op spruiten, maar spruiten hebben dis scherpere smaak die mij wat afstoten. Maar om een analogie te gebruiken, indien ik ergens hulpeloos probeer te overleven, eet ik die zonder problemen op, en ben ik mijn gulle helper erg dankbaar. |
Citaat:
|
In verband met die kooktips hierboven, godvermiljaardenondedjumijnkloten: zijn er nu nog niet genoeg kookprogramma's op onze zenders, dan jullie er hier ook nog eens over moeten beginnen.
Verder over die kak opeten: Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be