![]() |
eco premie groene wagens .... vw . audi ??
Hoe zit het met de terug vordering van de eco permie voor groene wagens ?
Dit was in voegen gebracht na eerste crisis om auto verkoop te stimuleren ! Niet om de destijds meest vervuilende wagens bewust te laten frauderen om geen verlies op hun verkoop te hebben . |
De eigenaars van zo een vervuilende wagen de taks op vervuiling laten betalen.
De eigenaars moeten dit maar terug eisen van VW. |
ik heb een vw en ik betaal lekker niets :lol:
|
Citaat:
|
Alhoewel ik de Vlaamse en Waalse regering wel begrijp dat ze VW voor de rechter willen brengen oa door de verhoogde uitstoot, oa om de uitbetaalde eco-premies terug te vorderen, moet ik er toch op wijzen dat we hierbij onszelf een strop rond de nek zullen leggen in die zin, Audi moet gaan beslissen waar hun nieuwe Elektrische wagens gaan geproduceerd worden Spanje, Hongarije of België(Vorst). Als België het de VW-groep moeilijk gaat maken dan zal volgens mij de keuze voor VW/Audi een stuk gemakkelijker worden in die zin, dat Vorst gewoon zal dicht gaan. Maar ja, wie ben ik natuurlijk.
|
Hmm. Ja lijkt klasse justicie ..
Bedrog is bedrog . Denk je dat ze brussel open zullen houden in plaats van duitsland zelf . Merkel zei onlangs nog dat wij belgen niet vernieuwend genoeg zijn ... In ieder geval gaan ze nog een stap verder ! Als je denkt dat griekenland in slechte papieren zit.. en dit in de vw groep voelbaar is zullen ze toch genoodzaakt worden enkele te sluiten vrees ik. En hoe maak je dat wijs aan elke belastingsbetaler ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik de lezertjes ondertussen wijzen op de bijna daverende stilte van de andere constructeurs.
Nochtans is NU het moment,het ultieme moment,om concurrent VW ,te verpletteren,te vermorzelen,weg te vegen. Eenvoudig door te beweren,zonder begeleidende advokatenpraat en zonder enige reserve: "Onze dieselmotoren voldoen volkomen en voldoen altijd aan alle wettelijke uitstootnormen." Of heb ik iets gemist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stil rond andere constructeurs? Ze waren al de meest vervuilende auto groep . Er zijn al constucteurs die reactie gegeven hebben.. Tis een feit dat er nog zullen volgen . Maar denk als nog ze er als slechtste uit zullen komen want ze hadden al de slechtste uitstoot .. circa 2009 ;-)
Er zijn ook auto constructeurs die geld vrijmaken om onderzoek naar nieuwere zuiniger en schonere uitstoot. . Is het dan ook maar fair dat ze elke wagen is onder de loep nemen :-) dan kan men appels met appels vergelijken en niet veralgemenen.. |
Citaat:
|
De electrische Audi gaat nooit gemaakt worden in België en de autofabriek in Vorst zal kunnen sluiten.
Juist gelijk met Ford Genk gebeurd is. En kom nu niet af met werkzekerheid want dat had Genk ook tot in 2020. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Showvliege gaat ervoor zorgen dat er binnen enkele jaren totaal geen uitstoot meer is uit de schouw van Audi Vorst. Ze gaan daar in Ingolstadt heel tevreden mee zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be