![]() |
Chroma messen zijn superieur!
Scherp als een vlijm, soepel in de hand!
![]() edit: design by F.A Porsche |
Blank staal eh
|
|
Citaat:
Flutmessen maken een tek-tek geluid wanneer je er op tikt. Echte messen doen ting-ting. |
Citaat:
Die kan ik me niet permitteren, ik ben maar een eenvoudig boerenlul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Global en Sabatier mogen er anders ook zijn :
|
Citaat:
Nieuw: handgehamerde versie santoku: ![]() 170 € 8O |
![]() Hot Isostatic Pressed WC-ZrO2 messen. Ik gebruik al jaren keramische messen, nooit moeten slijpen en aangenamer in de omgang wegens lager gewicht. Alleen voor vlees met botten in ga ik nog terug naar metalen messen. |
Xenophon gebruikt heel zijn leven al Sabatier.
Heb daar goede herinneringen aan trouwens, de eerste maal dat ik een mes in een mens stak was dat ook met Sabatier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was een jaar of elf en ik was op mijn kamer mijn boekentas aan het inladen voor naar school te vertrekken. Nu, die school dat was de PIVA, vandaar dat ik een assortiment messen en dergelijke in mijn boekentas aan het steken was. Op een gegeven moment vliegt de kamerdeur open en ons moeder komt binnen gestormd en ze stampt naar mij. In een reflex weer ik die stamp af met tot gevolg dat het mes dat ik in de hand had door haar voet stak. Je had ons moeder haar smikkel moeten zien, die mix van verbazing en afschuw, dat was geld waard. Dat was één van mijn eerste lessen in zelfverdediging, eens dat mensen weten dat je in staat bent van er een mes in te steken reageren ze anders, voorzichtiger vooral. |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie waren best wel een gezellige familie eh. |
Citaat:
|
Citaat:
niet echt het voelen in zachte delen glijden eigenlijk gelijk een buikholte of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be