![]() |
Goedele: "Orale seks is je liefde tonen. Punt."
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...nen-Punt.dhtml
Wat een zeveraar. Orale seks is liefde tonen? Liefde voor geld zeker. Of nee, liefde om haar vent te bedriegen. Op wie is een discotheek sletje verliefd die elke week een andere pens in haar mond steekt? |
U blijft hopen he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedele wordt betaald door de machtige pijperslobby om dergelijke dingen te verklaren in de naam van liefde.
|
Ik ben het met haar eens! 8-)
|
Het is de enige manier om de uitstoot korrekt te testen ?
|
Citaat:
Demper droomt ervan dat er ooit een discotheeksletje zijn pens in her mond neemt :rofl: |
Als Steve Stevaart nog moest leven dan zouden jullie niet durven lachen met Goedele.
|
Op zo'n pijpbukake wordt er toch behoorlijk wat liefde rondgesproeid hoor.
Op het einde zit de liefde zelfs tot in het haar en in oren en neus. Maar een flinke douchebeurt en er kan een nieuwe lading klaargezet worden. :) Veel eiwitten schijnt, gezond voor haar en huid. |
Goedele ouwe hoeren ... zeiken van verveling,
|
Seksuele geobserveerde trut , kan dat mens nu nooit van iets anders praten zeg ,, precies of dat mensen niet weten hoe het moet ... ziekelijk vrouwmens heb die nu eens als gebuur .........:roll::roll:
|
Citaat:
Geeft me de indruk van gebrek aan bereidwilligheid het thema ter discussie te stellen. Tenzij ze met wat statistisch materiaal zou afkomen. Wat ze niet doet. Toch niet in dat HLN artikel. Maar het kan ook zijn dat wetenschap wat boven het doelpubliek van die krant ligt...of van Goedele. |
Citaat:
|
Ik denk dat Goedele zich gewoon wil positioneren in de markt, nu ze wat ouder wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Zal bij dromen blijven !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel vrouwtjes heb jij zo al gebaft? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be