![]() |
Opnieuw grote vechtpartij in Nederlands asielzoekers centrum.
In het asielzoekerscentrum in het Nederlandse Drachten is gisterenavond een grote vechtpartij uitgebroken. Tientallen bewoners gingen met elkaar op de vuist, zei een woordvoerder van de politie.
Drie asielzoekers zijn aangehouden. Zij zouden de aanstichters zijn, aldus de woordvoerder. "Het was een fikse vechtpartij, met duwen en trekken, waarbij ook met stokken werd geslagen'', zei de woordvoerder. De politie was met meerdere auto's snel ter plaatse. Na aankomst van de agenten was het snel weer rustig. De oorzaak van de onrust is nog niet bekend. Ook de nationaliteit van de amokmakers is niet duidelijk. Met dank aan HLN. Weeral koekenbak, die gasten willen zich niet aanpassen of integreren. Het gaat zolang duren tot als er doden gaan vallen en dan? Wat gaan de regeringen dan zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
We moeten er nu geld in steken want anders kost het later nog meer , zegt Michel. Waarom staat dat vast dat ze hier zullen blijven ? Als morgen de oorlog daar gedaan is , kunnen ze toch terug. Ik begrijp dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omwille van iets in hun statuten over het homohuwelijk waar niemand bij het VB mee bezig is en waarvan het gros niet eens meer weet dat het uberhaupt in hun statuten zou staan. Ik vind dat vreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een drogreden. Gezien de praktijk. |
Citaat:
In de meeste landen in Europa is het vluchtelingenstatuut van bepaalde duur en kan het verlengd worden doch er kan ook een einde aan komen. |
Citaat:
Hopelijk zorgen zij er met hun favoriete bezigheden voor (eisen stellen aan Europa, en hier nieuwe burgeroorlogen ontketenen) de ogen openen van de EU-idioten. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is die verstarde ingesteldheid wel mede verantwoordelijk voor de leegloop. |
Citaat:
Ik blijf het een drogreden vinden. En dat is het ook. |
Citaat:
Als je ziet wie dat er tegenwoordig allemaal voor de klas mag staan. En dan staan ze verbaast dat het niveau stelselmatig zakt. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be