![]() |
Gesprek met vluchtelingen in het AZC in Apeldoorn Nederland.
http://www.youtube.com/watch?v=k1-dQ...ature=youtu.be
Ik geloof mijn oren en ogen niet. Wanneer gaan onze politiekers hun ogen eens opendoen? Als het te laat is? |
16-jarige asielzoeker bespuugt cassiere, geeft kopstoot en bijt Jumbo-personeel in Oude Pekela
Wilde zijn snoep en deodorant niet afrekenen 02-10-2015, 12:53 Tags: Asielzoeker, Jumbo, oude pekela Een 16-jarige asielzoeker heeft donderdag in Oude Pekela een medewerker van supermarkt Jumbo gebeten. Dat nadat de cassiere de jongen vroeg zijn snoep en deodorant gewoon even netjes af te rekenen. Dit meldt Hart van Nederland. Toen de cassiere de minderjarige asielzoeker aansprak op zijn kleptomane gedrag werd hij gelijk agressief. Hij bespuugde de cassiere, gaf een andere Jumbo-medewerker een kopstoot en beet een derde Jumbo-medewerker zo hard in zijn hand dat het ging bloeden. De rest van het Jumbo-personeel moest bovenop de minderjarige asielzoeker springen om hem in bedwang te kunnen houden. De politie nam hem uiteindelijk mee naar het bureau. Het is onbekend uit welk land de asielzoeker afkomstig is. Voila, het ia al bezig, wanneer gaat het stoppen. |
www.youtube.com/watch?v=xkEzDo51U00
Het word schoner en schoner en binnenkort ook te gebeuren in belgië. |
Helemaal geweldig. Alles moet hier naar de kloten.
|
Citaat:
You can take a ... out of the jungle, not the jungle out of.... |
www.youtube.com/watch?v=1iyUl8d4x3g
Wat geeft België aan asielzoekers die terug gaan naar land van herkomst? |
www.youtube.com/watch?v=csOvTKkMBtM
Gesprek met Duitse allochtonen tweede generatie. Dit is hetzelfde land waar Merkel willkommen zei. En nu maakt Merkel ook nog kans op de Nobelprijs voor vrede. Waar daar de vrede zit weet ik niet, ik zie toch geen vrede. |
|
www.youtube.com/watch?v=ijmACi_YXC0
Londen. Over héél Europa en de Europese politiekers doen of hun neuzen bloeden en kijken de andere kant op. Kijk eens naar het filmpje en luisterd wat de moslim tegen de christen zegt op 1:47 One week you're dead. |
En het blijft verdacht stil.
De politiekers van Europa willen dit niet geloven en de rest van de belgische bevolking precies ook niet. |
U bent goed in veralgemenen?
Ik begrijp uw punt niet. Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd. Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel? |
Citaat:
Er zijn heus wel veilige landen in hun buurt die dichter bij hun eigen cultuur aanleunen. Waarom zo ver van huis naar landen trekken met een totaal andere cultuur, vol racisten en waar ze gediscrimineerd zullen worden? Kunt gij dat duidelijk maken voor de ongeruste mensen? |
Citaat:
Ik denk niet dat hij zich zo misdragen heeft tegenover de Noren. . |
Dus Men duwt ze op een maar kan geen veiligheid garanderen?
Maar wel meer vluchtelingen en dus minder veiligheid? Who the fuck runs Europe? |
Citaat:
|
Citaat:
In het politiebureel moet hij dan nog wel een soort van verklaring afleggen terwijl hem de nodige excuses worden aangeboden voor het oponthoud.Nadien wordt hij met een combi terug tot aan zijn deur gebracht.:roll:Een normale dienstverlening van de politie om het risico te beperken om te worden aangeklaagt voor racisme;-) |
Guinevere, u zegt veralgemenen.
In Zweden, Nederland, Duitsland, België,Londen(Gr. Br.)... Allemaal moslims in de youtube filmpjes die ambras maken en u spreekt van te veralgemenen. De dag dat iemand van uw familie thuiskomt en heeft ambras en slaag gekregen van een moslim dan zult u wel anders piepen. In Zweden, verkrachtingen. In Duitsland, vechten. In Nederland, stelen en spuwen. In België, vechten. In Londen op 1:47, one week you're dead Hoelang nog? |
www.youtube.com/watch?v=suAKLbItvDw
Guinevere, hier een filmpje over een vrouw die Arabisch verstaat. Kunt gij Duits lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei: laat me raden: het waren Arabieren? Ja, zei ze Libanezen. En ik: mohammedaanse Libanezen? Ja... Waarom ben je in godsnaam daarbij gaan zitten? Ze bleef me het antwoord schuldig. En ik dan: "Zie je wel dat het soms nuttig kan zijn te veralgemenen?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be