![]() |
onschuldig tot tegendeel bewezen
Maar zie je er verdacht uit heeft men het recht u in uw blootje te stellen.
Zijn zulke fouilleringen niet onwettelijk? Want men zoekt naar iets dat er wellicht niet is en kleed je dan onschuldig uit . Het is niet blazen ofzo he, gans strippen als je geen toestemming geeft en zegt niets bij te hebben. Als Men niets vind, kan je aanklagen op aanranding? |
Waar, wanneer en waarom ben je uitgekleed? Edit: en door wie?
|
Citaat:
|
Ik hoor verhalen. Ik ben zelf 1x in mijn blootje gezet.
Ik had toen ook niets meer maar was wel betrapt op heterdaad. Ik hoor nu van incidenten waar men zoekt en niets gebeurt. En ze tot in de blote fouilleren. Mag da wel? |
Citaat:
Maar dat is toch aanranding ? Misbruik van macht. Want onschuldig tot tegendeel bewezen. Ze zoeken via machtsgrepen naar iets dat er misschien niet is. |
Dat heeft niets te maken met 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', een fouille is een controle, geen straf.
Wat me wel interesseert, is waarom je in je blootje bent gezet, waarvoor werd je dan gecontroleerd? |
Schoofzak zou zeggen, wie niets te verbergen heeft zal daar graag aan meewerken.
|
Citaat:
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Heb zelfs nog nooit een alcoholcontrole e.d.m. gehad in of rond Brussel/Vlaams-Brabant. RAAR HE? LOL |
Kerel ik was mij iedere dag en help mee de was opvouwen.
Er te cool uitzien is al synoniem voor drigsgebruiker. |
Citaat:
Net zoals ik voor binnenland niet meer stem want is geen democratie meer. Mij laat dat koud want ik verkoop mijn wagen. Repressie werkt fuckers !!!! |
Citaat:
. |
Citaat:
Onlangs moest ik mijn schoenen nog uitdoen. Maar dat was om in de vlieger te mogen. En deze morgen nog werd ik gefotografeerd. Alhoewel ik niet te snel reed. Maar nu genoeg gezeverd: dat is wel degelijk allemaal geregeld. En daar zit logica achter. Want anders was ik er ook tegen natuurlijk. . |
Ik ben nog nooit in m'n blootje gezet tijdens een veiligheidscontrole en ik vlieg vrij frequent. Punt is dat je dan al serieus verdacht moet doen of er vreemd moet uitzien. Af en toe ben ik eens gefouilleerd, maar dan gewoon boven de kleren.
Gemachtigde personen (van hetzelfde geslacht als de verdachte uiteraard) hebben daar ook wel degelijk het recht toe. Het lijkt me ook maar een kleine prijs te zijn voor de vergroting van onze veiligheid en ons veiligheidsgevoel. België is dan nog een bijzonder laks land in vergelijking met het UK en al zeker de USA. |
Citaat:
Rara onder welke regering. Ik spreek in enkelvoud want ken enkel zever met de deze ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of opzij zetten voor ex jihadi strijders???? Echt fuck heel Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be