Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Prangende levensvragen: post ze hier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223795)

hamac 4 oktober 2015 19:29

Prangende levensvragen: post ze hier

Hierbij mijn vraag:

Waarom kunnen we pissen zonder te kakken, maar kunnen we niet kakken zonder te pissen?

Wapper 4 oktober 2015 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7845436)
Hierbij mijn vraag:

Waarom kunnen we pissen zonder te kakken, maar kunnen we niet kakken zonder te pissen?

Bijvraag: waarom kan ik niet pissen wanneer ik een stijve heb?

Demper 4 oktober 2015 20:20

Waarom zagen vrouwen zo veel?

Stormram 4 oktober 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7845482)

Subvraag: Waarom liegen opa's over hun potentie?

Weezer 4 oktober 2015 20:24

Hoe smaakte vis voordat vrouwen konden zwemmen?

Demper 4 oktober 2015 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 7845584)
Hoe smaakte vis voordat vrouwen konden zwemmen?

Smaakt vis naar maandstonden?

Stormram 4 oktober 2015 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845575)
Waarom zagen vrouwen zo veel?

Omdat ze fysiek plezier puren uit het jennen en sarren van de man om uiteindelijk hun willetje door te drijven. De oorzaak daarvan is cognitieve dissonantie bij het onbewuste besef dat ze inferieur zijn. a.k.a. in de volksmond als penisnijd.

Ze hoeven dat maar één keer succesvol klaar te spelen en ze zullen het voor de rest van hun leven blijven doen.

Vandaag had ik een wijf aan de telefoon die maar door bleef zeuren en zeuren, minuten lang, terwijl ik nooit de kans kreeg om ook maar 3 woorden in te brengen. Toen ik dat toch probeerde, riep ze verontwaardigd: "mag ik nu ook eens iets zeggen? Mag ik uitspreken?"

Ik heb eens smakelijk gelachen en 10 seconden later de telefoon uitgeduwd. Heerlijk.

The Paulus Experience 4 oktober 2015 20:28

Waarom heb ik tegen beter weten in deze topic gelezen?

Demper 4 oktober 2015 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7845590)
Omdat ze fysiek plezier puren uit het jennen en sarren van de man om uiteindelijk hun willetje door te drijven. De oorzaak daarvan is cognitieve dissonantie bij het onbewuste besef dat ze inferieur zijn. a.k.a. in de volksmond als penisnijd.

Ze hoeven dat maar één keer succesvol klaar te spelen en ze zullen het voor de rest van hun leven blijven doen.

Vandaag had ik een wijf aan de telefoon die maar door bleef zeuren en zeuren, minuten lang, terwijl ik nooit de kans kreeg om ook maar 3 woorden in te brengen. Toen ik dat toch probeerde, riep ze verontwaardigd: "mag ik nu ook eens iets zeggen? Mag ik uitspreken?"

Ik heb eens smakelijk gelachen en 10 seconden later de telefoon uitgeduwd. Heerlijk.

Was het een vriendin waarmee je seks had?

Stormram 4 oktober 2015 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845604)
Was het een vriendin waarmee je seks had?

Ja.

Demper 4 oktober 2015 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7845608)
Ja.

Over wat zeurde ze dan?

Stormram 4 oktober 2015 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845611)
Over wat zeurde ze dan?

Een complete banaliteit. Omdat ik verleden week extreem verkouden was, had ik haar gezegd dat ze me niet moest aanraken, wilde ze niet doodziek worden en haar werk missen.

Amai, kreeg die me daar een crisis ... en het was dan nog uit bezorgdheid ook van mijnentwege. Niet aanvaarden hé, dat wijf. Daar worden ze zot van: beseffen dat ze de touwtjes de facto niet in handen hebben 100% van de tijd.

Demper 4 oktober 2015 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7845625)
Een complete banaliteit. Omdat ik verleden week extreem verkouden was, had ik haar gezegd dat ze me niet moest aanraken, wilde ze niet doodziek worden en haar werk missen.

Amai, kreeg die me daar een crisis ... en het was dan nog uit bezorgdheid ook van mijnentwege. Niet aanvaarden hé, dat wijf. Daar worden ze zot van: beseffen dat ze de touwtjes de facto niet in handen hebben 100% van de tijd.

Ik heb het ooit geweten dat een studente vlakaf tegen haar vriend zei dat ze flirt met wildvreemden.

Die kerel verschiet natuurlijk, en volgde alle bevelen op als een hond.

Nadat hij met iedereen boel had omdat hij zo achter haar gat liep dumpte ze hem.

Dat noem ik ziekelijk en gestoord.

Wapper 4 oktober 2015 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7845576)
Subvraag: Waarom liegen opa's over hun potentie?

:lol:

Hypochonder 4 oktober 2015 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7845482)

Omdat uw prostaat aan flarden ligt.

Hypochonder 4 oktober 2015 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845646)
Ik heb het ooit geweten dat een studente vlakaf tegen haar vriend zei dat ze flirt met wildvreemden.

Nadat hij met iedereen boel had omdat hij zo achter haar gat liep dumpte ze hem.

Dat soort wijven moet je ofwel mijden als de pest ofwel moet je die mentaal uitwonen.

Demper 4 oktober 2015 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7845662)
Dat soort wijven moet je ofwel mijden als de pest ofwel moet je die mentaal uitwonen.

Zo een wijven ga je echt niet mentaal uitwonen: dat doen zij net met jou.

Stormram 4 oktober 2015 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845646)

Ze doen het allemaal, enfin, de meer neukbare exemplaren. De anderen omwille van duidelijke redenen natuurlijk niet ... ha :lol: Het verschaft hen de illusie dat ze ergens controle over hebben.

Fillipus van Macedonië, vader van Alexander De Grote, waarschuwde hem in die tijd al met de boodschap dat vrouwen het meest bedrieglijke en het gevaarlijkst zijn; veel gevaarlijker dan gelijk welke krijgsheer of leger.

Die gast heeft het uiteindelijk toch maar klaar gekregen om een rijk te veroveren dat zich uitstrekte tot aan de Indus.

Als je kijkt welke methode een vrouw het vaakst gebruikt om haar partner om te brengen, dan is dat door vergiftiging. Serpenten zijn het ... en je kan kiezen tussen de trage of de snelle dood, maar kapotmaken doen ze je op één of andere manier toch. Von Munchausen by proxy is nog zo'n schoolvoorbeeld: hun eigen kinderen ziek maken om ermee naar de dokter te kunnen lopen en aandacht op te eisen.

Bij vrouwen moet je altijd de afweging maken tussen MAFT of GEIL. You can't have it both ways, sadly enough. Vrouwen die op beide vlakken goed scoren, zijn zeldzamer dan eenhoorns die bovendien ook nog eens in C++ kunnen programmeren.

Hypochonder 4 oktober 2015 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7845665)
Zo een wijven ga je echt niet mentaal uitwonen: dat doen zij net met jou.

Met jou misschien maar niet met mij. Ik maak ze stapelgek zo'n wijven.

Demper 4 oktober 2015 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7845707)
Met jou misschien maar niet met mij. Ik maak ze stapelgek zo'n wijven.

Vertel eens hoe je dat doet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be