![]() |
Hoe sterk is de grip van de linkse kerk ?
Nu er meer weerstand komt van "goede huis-vaders of moeders " is het misschien eens tijd om de macht van de linkiwinki's te onderzoeken .
Niemand is verbaasd als ik zeg dat er in de voorbije 20 jaar gelijkgezinde pionnen zijn uitgezet in bijna alle facetten van de overheid . Van rechters tot politieagenten , van rectors tot kantine-personeel , van schooldirecteur tot klusjesman . Van redacteur tot hournalist . Volgens mij is ook de vrije meningsuiting aan banden gelegd . Als ik nu rondkijk zie ik bange mensen . Eerst bang om slachtoffer te worden , en ten tweede bang om de waarheid te zeggen . Dat is geen "fobie" de beide angsten zijn reeel . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij bent stoer, hé, jij zegt de waarheid! |
Citaat:
Als je de campagnes analyseert die BDW dagelijks onderhoudt, dan zie je dat de rode draad er doorheen het verkopen van angst is, wat niet verwondelijk is; angst verkoopt vandaag de dag beter dan seks. 2 leuke artikels over het onderwerp hier: http://www.schrijvenvoorinternet.nl/...-niets-bij-je/ http://www.leadersbeacon.com/fear-sells-so-sell-fear/ |
Citaat:
En inderdaad, de waarheid vertellen boezemt veel mensen angst in, logisch na 30 jaar wanbeheer en 'geruststellen' door de linkse kerk. |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand houdt jullie rechtsen tegen om alle centen die jullie van de sossen de afgelopen 30 jaar hebben gekregen, zoals gratis elektriciteit etc..., terug te storten aan vadertjestaat. Vadertjestaat bedankt je morgen met wat pijn. ;) |
Citaat:
We zwijgen dan nog over het uitzonderlijk sterk geklungel van Freya Vandenbosche haar zonnepanelen en de kosten voor iedereen. |
Citaat:
De grootste hap van de winst van zonnepanelen is niet voor particulieren. De cijfers zijn al een keertje hier ergens in een draad opgedoken...was het 90% ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En stinkend rijk dat hij zichzelf ermee gemaakt heeft, maar ja hij telt zichzelf nog altijd bij de linksen, en de linksen geven alleen maar uit en betalen zeker niet terug... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel percent haalde de sp bij de laatste verkiezing ? |
Zoals de kaloten-kerk quasi gedecimeerd is,
zo is ook de linkse kerk bijna op sterven na dood. Er is nog één probleemke: de vuile boel die ze achterlaten, opkuisen. Vuile boel: staatsschuld Vuile boel: economie, jobs ... terug doen bloeien Vuile boel: 20.000 mensen die hier nu zijn aangekomen, managen Vuile boel: zoals in femme de la rue: onze gewoontes (cultuur, verworvenheden ...) trachten te behouden en nog zoveel andere zaken, zoals in vele draden besproken op dit forum. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensen bang maken omdat ze zelf bang zijn. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be