Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Duitse politie: “Migranten hebben geen respect voor onze waarden, er broeit iets” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223847)

De schoofzak 5 oktober 2015 19:37

Duitse politie: “Migranten hebben geen respect voor onze waarden, er broeit iets”

Een sneer naar de sociale aksidenten en aanverwante naïeve jongens en meisjes:

Citaat:

'En zodra onze politiemensen met zulke slachtpartijen worden geconfronteerd in poging tot oplossing, dan liggen degenen die voor deze vluchtelingen bij aankomst hebben geapplaudisseerd en hun pluchedieren ter verwelkoming hebben uitgereikt, lekker warm in bed.
http://www.nachthemel.nl/index.php/2...er-broeit-iets

Citaat:

De politie stelt bijvoorbeeld vast dat het de migranten ontbreekt aan respect voor vrouwen, evenals dat het de migranten ontbreekt aan respect voor politiemensen, brandweer en vrijwillige hulpdiensten. Dit verergerd de situatie aanzienlijk. De angst die onder de bevolking leeft dient daarom zeer serieus te worden genomen.

‘Zo ervaart de politie momenteel dat groepen migranten uitgerust met zelfgefabriceerde wapens, met elkaar afspreken, om middels massale knokpartijen complete oorlogen uit te vechten’, zo weet politievakbondsleider Wendt. ‘Hier broeit wat, wat de Duitse bevolking steeds meer en meer angst inboezemt'.

Ook dit moet maar eens heel duidelijk worden gezegd’.

Het komt op vele opvanglocaties, bijna dagelijks, tot zeer goed voorbereide massale vechtpartijen tussen etnische of regio-gemotiveerde migranten. En daarbij gaat het bepaald niet over slechts wat trek en- duwwerk. De politievakbondsleider zegt: ‘Er zijn niet alleen 'mooie' kanten aan de situatie, er is ook een kant van haat, en die haat wordt op het bordje van de politie geworpen’.

The Post Online weet vandaag bovendien te melden dat uit geheime documenten die naar Bild zijn gelekt blijkt, dat de Duitse overheid rekening houdt met 1,5 miljoen migranten en dat hierdoor zelfs wordt gevreesd voor de totale ineenstorting van het verzorgingsapparaat.

Angela Merkel wordt inmiddels genoemd als kanshebber voor de Nobelprijs voor de vrede dit jaar. Het is nog niet bekend wanneer haar naam ook zal worden toegevoegd aan de internationale Most Wanted lijstjes. Dat de Duitse regering eind 2013 de Amerikaanse ambassadeur in Berlijn heeft ontboden nadat bekend werd dat de mobiele telefoon van Merkel mogelijk jarenlang is afgeluisterd door de Amerikaanse inlichtingendienst NSA, zou in ieder geval niemand moeten verbazen.

Vette Pois(s)on 5 oktober 2015 19:45

Knikkebol Katleen stelt die mensen wel gerust.

Zipper 5 oktober 2015 19:47

Ze hebben nooit respect gehad voor onze waarden.

Bobke 5 oktober 2015 19:49

Hadden ze dan verwacht dat ze respect voor onze waarden zouden hebben?
Iedereen weet toch dat ze het westen haten.

alberto 5 oktober 2015 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7846967)

Het met vlagjes zwaaiend en welkom vluchtelingen roepend volk wel.

zonbron 5 oktober 2015 20:00

De politie stelt vast...

Wat ze vaststellen is dat ze onderbemand en onvoorbereid zijn voor zulke situaties. Hun job zal er in de toekomst anders uitzien.

Wat betreft veiligheidsdiensten is het nog erger, dit is gewoonweg niet meer te overzien. De EC/EU is gek.

Bobke 5 oktober 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7846984)

Die zien alleen de voordelen die ze zelf zullen hebben.

Peche 5 oktober 2015 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7846967)

ZE denken dat ZE met spoedcursussen die mensen kunnen duidelijk maken dat onze normen en waarden anders liggen dan hun daar altijd geleerd is.
Smijten met uw geld dus zodat er veel aan de politici hun handjes kan blijven hangen uiteraard.

Bobke 5 oktober 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7846999)
ZE denken dat ZE met spoedcursussen die mensen kunnen duidelijk maken dat onze normen en waarden anders liggen dan hun daar altijd geleerd is.
Smijten met uw geld dus zodat er veel aan de politici hun handjes kan blijven hangen uiteraard.

Zolang ze dat maar buiten de begroting houden.

Dirk A 5 oktober 2015 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7846984)

Misschien staan die wel te wachten op slogans, zoals 'weg met het kapitalisme en weg met het Westen'.

alberto 5 oktober 2015 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7846996)
Die zien alleen de voordelen die ze zelf zullen hebben.

Als ik nu eens wist welke voordelen dat zijn zou ik ook met een vlagje staan zwaaien, denk ik.

alberto 5 oktober 2015 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 7847047)
Misschien staan die wel te wachten op slogans, zoals 'weg met het kapitalisme en weg met het Westen'.

Communisten dus, ik denk dat ze een beetje teveel emo TV gezien hebben.

Bobke 5 oktober 2015 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7847072)
Als ik nu eens wist welke voordelen dat zijn zou ik ook met een vlagje staan zwaaien, denk ik.

Dat kunt ge best aan hen gaan vragen denk ik.
Werkzaam zijn in de asielindustrie bijvoorbeeld.
Iedereen staat voor zijn job.

thefishdoesntthink 5 oktober 2015 21:00

West Europa is toch al meer dan 50 jaar superdivers met allerhande bevolkingsgroepen en religies die relatief vredevol samenleven? Wat mij betreft is de superhyperdiversiteit serieus geslaagd!
Sinds het begin van die migratiestromen na WO2, lijkt het wel of we enkel gezonder worden, rijker worden, langer leven én lekkerder kunnen eten.

alberto 5 oktober 2015 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7847076)
Dat kunt ge best aan hen gaan vragen denk ik.
Werkzaam zijn in de asielindustrie bijvoorbeeld.
Iedereen staat voor zijn job.

In het begin mss wel, maar na een tijdje zullen ze mss vervangen worden door ervaringsdeskundigen, nl. de eerste asielzoekers, en die vangen de nieuwe asielzoekers op.
De vlagzwaaiers aan de dop.

Dirk A 5 oktober 2015 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7847074)
Communisten dus, ik denk dat ze een beetje teveel emo TV gezien hebben.

Op 1 van de nieuwsuitzendingen van de VRT, riepen een aantal van die mannen, letterlijk: weg met het kapitalisme en zoiets van we gaan het hier veranderen. Ik veronderstel, dat die denken, dat wij de fout zijn van hun problemen.

Bobke 5 oktober 2015 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7847084)
In het begin mss wel, maar na een tijdje zullen ze mss vervangen worden door ervaringsdeskundigen, nl. de eerste asielzoekers, en die vangen de nieuwe asielzoekers op.
De vlagzwaaiers aan de dop.

Er staan daar heus wel wat gekleurde vlaggezwaaiers bij hoor.

De schoofzak 5 oktober 2015 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 7847079)
West Europa is toch al meer dan 50 jaar superdivers met allerhande bevolkingsgroepen en religies die relatief vredevol samenleven? Wat mij betreft is de superhyperdiversiteit serieus geslaagd!
Sinds het begin van die migratiestromen na WO2, lijkt het wel of we enkel gezonder worden, rijker worden, langer leven én lekkerder kunnen eten.

Gezonder, rijker, langer leven, lekkerder eten ... er zijn geen problemen ... en als er zijn: schuif ze onder de mat.

Wie zorgt er voor onze gezondheid ? Onze wetenschappers, onze verplegenden, onze artsen en onze centen die we in de ziekenkas stoppen.
Wie zorgde voor ons rijker worden ? Onze arbeiders, onze ondernemers, onze investeerders. Niet meteen ook onze politiekers als we denken aan de staatsschuld, maar kom.
Wie zorgde voor ons lekkerder eten? Onze boeren, onze handel, onze huismoeders en vaders, onze topchefs ...

Religies die relatief vredevol samenleven ? Schuif de Syriëstrijders onder de mat. Negeer de overtreders van de wetten op het dierenwelzijn, negeer Je suis Charlie, negeer de para's die de Joodse sinjoren moeten beveiligen,

Vooruitzichten voor vrouwen en homo's: oeps.

20.000 vluchtelingen erbij in Vlaanderen/Wallonië: hebben we huisvesting op overschot ? Voor sociale huisvesting ? Hebben we klasjes op overschot ? Hebben we onderwijzenden voor integratie en Nederlands leren voor immigranten op overschot? Hebben we centen op overschot om die te betalen?
Hebben we ziekenhuisbedden en artsen op overschot om op één jaar tijd zo'n aangroei op te vangen ?

Zijn de straten proper in onze steden ?

Tout va très bien, Madame la Marquise

.

zonbron 5 oktober 2015 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7847103)
Gezonder, rijker, langer leven, lekkerder eten ... er zijn geen problemen ... en als er zijn: schuif ze onder de mat.

Wie zorgt er voor onze gezondheid ? Onze wetenschappers, onze verplegenden, onze artsen en onze centen die we in de ziekenkas stoppen.
Wie zorgde voor ons rijker worden ? Onze arbeiders, onze ondernemers, onze investeerders. Niet meteen ook onze politiekers als we denken aan de staatsschuld, maar kom.
Wie zorgde voor ons lekkerder eten? Onze boeren, onze handel, onze huismoeders en vaders, onze topchefs ...

Religies die relatief vredevol samenleven ? Schuif de Syriëstrijders onder de mat. Negeer de overtreders van de wetten op het dierenwelzijn, negeer Je suis Charlie, negeer de para's die de Joodse sinjoren moeten beveiligen,

Vooruitzichten voor vrouwen en homo's: oeps.

20.000 vluchtelingen erbij in Vlaanderen/Wallonië: hebben we huisvesting op overschot ? Voor sociale huisvesting ? Hebben we klasjes op overschot ? Hebben we onderwijzenden voor integratie en Nederlands leren voor immigranten op overschot? Hebben we centen op overschot om die te betalen?
Hebben we ziekenhuisbedden en artsen op overschot om op één jaar tijd zo'n aangroei op te vangen ?

Zijn de straten proper in onze steden ?

Tout va très bien, Madame la Marquise

.

Tut tut, de immigranten werden ons door god gezonden

Flüchtlinge
Merkel auf Esoterik-Trip: Der „Herrgott“ hat uns die Flüchtlinge geschickt
http://deutsche-wirtschafts-nachrich...nge-geschickt/
...

kwantum 6 oktober 2015 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 7847079)

En dus is uw besluit: hoe meer vreemde volkeren hier binnenwaaien hoe beter het met ons gaat.
Ik stel dan maar voor dat je een paar extra boten chartert om nog een paar extra honderdduizenden naar europa te brengen, ja toch?
Wel liefst met UW geld, en niet het mijne.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be