![]() |
Platte kaas!!
Fuck you, Oikos.
|
Vier lettergrepen, maar gezien de eerst twee vermoedelijk niet van mij.
|
Werkt het internet terug in het vluchtelingenkamp?
|
Citaat:
|
Platte kaas is lekker maar Oikos yoghurt ook!
|
Plattekaas met radijsjes en pijpajuintjes, peper en zout....HHHMMMM.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon een uitvinding van danone. |
A butterham with flat cheese and brown sugar goes there always well in
|
Citaat:
|
Ik heb jaren geleden eens proberen uit te leggen in een brief aan een Amerikaan wat platte kaas was, dit was voor de internet tijden, dus geen Wikipedia die gauw kan laten weten hoe dat spul gemaakt wordt. Hij heeft het nooit begrepen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://shop.delhaize.be/nl-be/Zuivel.../c/v2DAIYOGPLA |
Citaat:
Niks identiek. Danone vermeldt de term "oikos", Nestlé niet. Thx for making my point... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beweer dat oikos als yoghurt niet eens bestaat en al helemaal niet verwijst naar een yoghurt volgens Griekse traditie en dus gewoon een term is die door marketeers is uitgevonden om die rommel wat authentieker te doen lijken (oikos betekent "gezin", "huishouden"...) Danone gebruikt die term, Nestlé niet. Dat beide substanties identiek zijn en in dezelfde fabriek gemaakt worden die in de verste verte niks met Griekenland te maken hebben, doet niks terzake. Nestlé oikos bestaat gewoon niet. |
Citaat:
Dat het woord door de oude Grieken niet gebruikt zal zijn als omschrijving van yoghurt in een plastic potje, zal zeker wel kloppen. Wat de moderne Grieken betreft, kan ik altijd eens naar mijn achternichtje bellen maar die heeft het waarschijnlijk te druk met haar tweeling om een vraag van haar oudtante te beantwoorden (zij is Griekse ;-) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be