Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Waarom gebruiken rechtse, islamkritische politici linkse argumenten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224008)

Drukazz 8 oktober 2015 21:51

Waarom gebruiken rechtse, islamkritische politici linkse argumenten?

Bs'd

Iets wat mij enorm stoort...

Dan gaan ze zeggen... wij willen de scheiding tussen kerk en staat verdedigen. Wij verdedigen de gelijkheid van man en vrouw. Wij verdedigen het homohuwelijk etc...

Kan toch niet? Hoe verward zijn deze mensen? Dat zijn allemaal linkse verworvenheden.

Rechtse politici zouden die net moeten afbreken. Niet steunen. Hoe verward zijn deze mensen?

Drukazz 8 oktober 2015 21:54

Bs'd

Ik ben ook tegen deze invasie. Maar ik zal nooit linkse argumenten gebruiken om de asielinvasie te bestrijden.

Krates 8 oktober 2015 21:57

Omdat enige vorm van opportunisme hen niet vreemd is.

zonbron 8 oktober 2015 22:10

Nog belangrijker. Waarom stoort deze invasie bvb. de feministen niet?

Skobelev 9 oktober 2015 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7851065)
Bs'd

Dan gaan ze zeggen... wij willen de scheiding tussen kerk en staat verdedigen. Wij verdedigen de gelijkheid van man en vrouw. Wij verdedigen het homohuwelijk etc...

Kan toch niet? Hoe verward zijn deze mensen? Dat zijn allemaal linkse verworvenheden.

Rechtse politici zouden die net moeten afbreken. Niet steunen. Hoe verward zijn deze mensen?

En volgens u valt dat niet met rechts te rijmen? Het zou u verbazen maar er zijn zelfs uiterst extreem rechtsen die deze waarden onderschrijven. :roll:

vlaams realist 9 oktober 2015 06:57

Citaat:

Bs'd

Waarom gebruiken linkse , islam-enthousiastelingen nazistische methoden om hun wil door te drukken ? Propaganda en diabolisering van de andersdenkende als eerste voorbeeldje .

Maori 9 oktober 2015 12:10

De extremiteiten van het politieke spectrum raken elkaar, zo simpel is dat.

alice 9 oktober 2015 13:34

Citaat:

Bs'd

omdat. holebirechten.gelijkheid man en vrouw.scheiding kerk en staat.tot onze cultuur. behoren. met zoals. politieke diversiteit. wat nooit. te verwarren valt. met uw religieus. fanatisme.

Lukt het u dit begrijpend te lezen? Mooi!

Maori 9 oktober 2015 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7851924)
omdat. holebirechten.gelijkheid man en vrouw.scheiding kerk en staat.tot onze cultuur. behoren. met zoals. politieke diversiteit. wat nooit. te verwarren valt. met uw religieus. fanatisme.

Lukt het u dit begrijpend te lezen? Mooi!

Voor religioten zijn alle dingen die niet in hun dwaas boek staan een groot probleem.

Bollywood 9 oktober 2015 13:51

Citaat:

Bs'd

Kun je toch evengoed omdraaien? Waarom verdedigen linkse politici deze verworvenheden niet?

JBM 9 oktober 2015 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7851821)
De extremiteiten van het politieke spectrum raken elkaar, zo simpel is dat.

Wat is er extreem aan de scheiding tussen kerk en staat, of gelijke rechten voor mannen en vrouwen?

Zipper 9 oktober 2015 13:57

Citaat:

Bs'd

Wat is er links aan de scheiding tussen kerk en staat ?? (trouwens geestelijken worden door de overheid betaald; dus is er eigenlijk niet echt een scheiding)
Wat is er links aan de gelijkheid van man en vrouw ??
Wat is er links aan mensen die huwen ? (homo's/lesbo's of hetero's, maakt niet uit)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be