![]() |
de Liefde
Waren wij wijzen
wij zouden trouwen Waren wij dwazen wij zouden beminnen Waren wij dood wij zouden nog steeds naar de Liefde verlangen |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was iets van: "I am glad that I do not see you again!" Maar nu zie ik dat er elke keer een nieuw lied verschijnt. |
Het zijn gewoon ballads met + of - love in de tekst :)
|
Citaat:
De Liefde is als een zwaluw Hij strijkt op je neer je met alle mensen op aarde verenigd te weten in lijden en hartezeer Wie ben jij? |
De Liefde is het besef dat de mens meer is dan een individu alleen, maar deel is van de mensheid als geheel, daaruit ook is voort gekomen en daarin terug wil stromen om gelukkig te zijn.
Dus niet het eigen geluk alleen, wat maar heel klein is, maar het veel grotere geluk van het WIJ als geheel. Het veel grotere wezen dat wij allemaal zijn. |
Love is in the air :cheer:
|
Uit de Liefde wordt de ware Geest geboren van eenheid en gezamenlijkheid.
:cheer: |
En een geest die uit liefde wordt geboren ??
|
De liefde van de man gaat door de maag , maar ....
gaat de liefde van een vrouw ook door de maag ?? |
Citaat:
De Ziel baart de Geest. Overigens is het ook weer andersom: de Geest bevrucht de Ziel. |
Citaat:
Met eten heeft dat alles weinig te maken, dat komt pas als het paar getrouwd is en de vrouw vaak last van hoofdpijn krijgt. :lol: |
Miljaaaaaaaar :(
|
Ja, ja, over een miljard jaar, dan komt het eindelijk goed met de liefde.
Tot die tijd klopt U op uwe "duim" (de penis is bedoeld als de grote schuldige, de duivel in eigen persoon.....:lol: |
Wie ben jij?
Ik ben ik jij bent jij een voor ons allen wie van de drie? |
Citaat:
Too much love from above , Too much love from below , Where do we go ?? |
Too much love from above ,
Too much love from below , Where do we go from here ?? Where do we have to go through ?? |
Citaat:
Dat is dan 4. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be