![]() |
Nobelprijs voor de Vrede
Toch een opluchting, dat het Merkel niet is geworden.
|
Citaat:
|
Die domme kut haalt miljoenen mensen binnen die vinden dat vrouwen na 10u niet buiten mogen komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Studente geïntimideerd en gestampt op straat: "Waarom ben ik diegene die zich moet aanpassen?" http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...anpassen.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar euh, weet jij dat zelf eigenlijk niet dat die zo denken? Of gaan we discussiëren 'om te winnen'? |
Citaat:
![]() |
Ik had gedacht dat het Putin zou worden. Spijtig. :-D
|
Citaat:
Of dat meiske maakt het sensationeler dan het is? Waar zou ze dat geleerd hebben? |
Citaat:
|
Snowden durfde men niet jammer genoeg.
Ik hoop dat Assange er ooit een krijgt. Ook onwaarschijnlijk gezien de aard van degenen die die prijs uitdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(De president van Ecuador studeerde o.a. in Leuven en trouwde met een Belgische) |
Citaat:
Correa heeft ook gevraagd dat de VS haar militaire basis in Ecuador zouden sluiten. Dat deden de VS uiteindelijk, maar natuurlijk met tegenzin. Europa zou een voorbeeld aan Correa dienen te nemen mijns inziens. Iedereen die staat op onafhankelijkheid in Latijns Amerika krijgt natuurlijk bakken negatieve propaganda over zich heen vanwege de VS media. En dat wordt dan klakkeloos overgenomen in Europa. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be