![]() |
Here we go again
:roll:
504 Gateway Time-out :evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Moderatie: Dit betreft een technisch probleem waar u zelf waarschijnlijk geen oplossing voor kunt bieden. Dit forum is gehost bij OVH Parijs. Dit forum valt gewoon periodiek dood, het meest frappante is de periode H+18...H+25.
Danku voor uw aandacht |
Citaat:
Er is niet alleen de time outs, elke derde post staat het forum minutenlang bevrozen alvorens het verder gaat. Ik denk dat dit forum een sociaal experiment is, ze kijken hoe lang het duurt voor dat iedereen het hier van miserie afbolt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doch. Het gaat om vrijwilligerswerk. Sponsors zijn van belang, en dus in het verlengde de kijk- schrijfcijfers. Er is een tijd geweest dat je op dit forum met een goed gemikt actueel onderwerp een goede pittige discussie kon hebben. Dit is voorbij. De onderwerpen worden verkleuterd, of de onderwerpen zijn van het kleuterniveau, en de kleuters worden toegelaten. |
Citaat:
volgend recente draad heeft plotseling 23000 postings en werd maar liefst 2.5 miljoen maal bekeken. |
Citaat:
volgend recente draad heeft plotseling 23000 postings en werd maar liefst 2.5 miljoen maal bekeken. http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351 |
Citaat:
In het ergste geval kan de forumsoftware door het een of ander geinfecteerd zijn. Het probleem zit weldegelijk in de cookies. Ik zal later nog wat tips geven om de timeouts te vermijden. Tevens zal ik even het forum van de forumsoftware afschuimen. Dit zou wel eens een bekend probleem kunnen zijn. |
Citaat:
De gebruikte software vBulletin is niet zo ouderwets. |
Citaat:
Politics is gehost bij OVH Parijs, wereldwijd een van de grote jongens. Of het een dedicated server is, is de vraag. Dit zou HP/Proliant kunnen zijn, echt geen brol. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be