![]() |
Moeder geschokt door "racistische piratenboot" van Playmobil
Moeder geschokt door "racistische piratenboot" van Playmobil
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...laymobil.dhtml Citaat:
Ik noem dit mierenneuken !!!! Mogen kinderen in deze maatschappij niet politiek correct speelgoed bezitten ?? zwarte popjes , varkentjes , enz .... Wat vindt u ervan ?? |
Ja, wat moet je er van denken?
Het is een geschiedenis, moet je dat verborgen voor kinderen? We kunnen ze wel blaaskes als Sinterklaas wijsmaken, waarom dan confronteren met de ernst van de geschiedenis in SPEELGOED? Beetje met de slaaf spelen, beulen en opsluiten? Games in die content zijn 18+, parental advisory. |
Oh my gooooood!!! Ik ben fan van de piratemovies met Jack Sparrow en niet alle piraten daar zijn blank!!!
Wat ben ik toch een domme RACIST!!! Help, laat iemand mij ophangen!!! Zucht... |
Citaat:
Meteen alle speelgoed verbieden! Dat moest er van komen, dat luisteren naar al die idioten die denken dat ze ineens iets ontdekt hebben en met de godsdienstvrijheid, de mensenrechten, de verdragen van... enz moeten zwaaien en zich interessant maken! Neem nu moslims, om ze niet te noemen! De grootste onverdraagzame racisten en godsdienstgekken die er op de planeet rondlopen maar... voortdurend bezig met anderen te beschuldigen wegens racisme en inbreuken tegen de godsdienstvrijheid enz Zielig, belachelijk en ... gevaarlijk! Een dodelijk virus voor de "multiculmaatschappij". |
huh? Heeft er iemand aandacht nodig ofzo? Dat is gewoon een multiculti verantwoorde piraat...
|
click da'pic to see the joetjoepkick
|
Steek dat mens in de psychiatrie.
|
Hoe kan je iemand die "aks" zegt serieus nemen?
|
Citaat:
|
3 Bijlage(n)
En moet je dan van dit speelgoed ook geschokt zijn?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be