![]() |
paus Fransiscus de anti-christ ? ?
http://2.bp.blogspot.com/-73QqwgCJW2...%2580%25A6.png
De paus verloochend zijn eigen geloof door te zeggen dat de Bijbel en de Koran hetzelfde zijn. Het is zo'n lieve paus hé. |
Citaat:
|
anti christ is wel sterk uitgedrukt.
ik hou het gewoon op Jezuiet. ps je vermeldt heel duidelijke uitspraken van hem, ik vermoed dan ook dat hij ze nooit deed. |
Citaat:
zeg ne keer , godsdienstweteschapper. volgens u is t ook zo zeker? bijbel=koran wat is er daar nu were trol alarm van? |
Ik hoop het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk eerder links, de kathloieken halen de islam binnen. niet om te bekeren maar om europeanen te islamiseren. onlangs aan Hilde Crevits gevraagd of ze geloofd, waarop ze zei : " ik doe niet mee aan deze bullshit ". dat noemt zich dan lid van Christelijke partij. dat ze maar rap dat Christelijk laten vallen. |
Negen kansen op tien een website van fundamentalistische christenen, die God vervangen hebben door een boek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mag je liegen volgens de bijbel? de bijbel is 600 jaar ouder dan de koran. Mohammed laat polygamie toe, huwt kinderen van 9 jaar oud ( pedofilie ), wil anders gelovigen niet bekeren maar onthoofden. . . . om maar enkele verschillen aan te tonen. dus vertel me niet dat dit hezelfde is |
Citaat:
mag je liegen volgens de bijbel? de bijbel is 600 jaar ouder dan de koran. Mohammed laat polygamie toe, huwt kinderen van 9 jaar oud ( pedofilie ), wil anders gelovigen niet bekeren maar onthoofden. . . . om maar enkele verschillen aan te tonen. dus vertel me niet dat dit hezelfde is |
Citaat:
|
Citaat:
:magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
En ben jij zo iemand die nog steeds geloofd dat Mo bestaan heeft ? Je hebt dus ook geen idee hoe de Koran ontstaan is. Wat kom je hier nu eigenlijk roepen, vraag ik me af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be