![]() |
Verkiezing van kleinburgerlijkste voertuig - deel 2 kiezen maar
Wat is uit deze lijst het kleinburgerlijkste voertuig volgens jou?
1) VW Golf reeks diesel 2) Toyota Prius 3) Bakfiets 4) Ark 5) Gazelle herenfiets 6) BMW 320 diesel 7) BMW X3 8) Segway 9) Een SUV 10) Een Volvo 11) Mercedes C reeks 12) Mercedes E reeks 13) wagens zonder outdoor adapties 14) 1 wieler 15) Huisdierentrolley 16) Nissan Quashqai |
Euh .... geen idee :oops: .... bakfiets ??
|
Bakfiets, dat is iets voor vegetarische, bleke hippies met een rond brilletje en sandalen.
|
wat zijn outdoor adapties? Of is het net kleinburgerlijk om niet te weten wat dat is?
|
Ik vermoed dat het ging over SUV's waarmee je helemaal niet in het terrein kan rijden.
Dus niet alle modellen. |
De moffen doen het goed in kleinburgistan
|
Niet echt een winnaar tot nu toe, maar geeft niet het is toch niet voor de eer.
Opvallend: het begrip kleinburgerlijk wordt zeer verschillend ingevuld, dikwijls misbegrepen. |
Citaat:
|
Ongeacht welke auto dan ook waar een sticker achterop zit met de tekst: Feijenoord kampioen!
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Miljaaaaardefuckkut , 'k zal hier toch'e's iet oan moete doen !! :evil: :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Ik twijfel tussen bakfiets en Prius. Hoe dan ook, deze mensen verdienen van eens goed op hun bakkes te krijgen.
|
Zonder twijfel de bakfiets: "Kijk eens hoe groen en politiek correct ik ben." Bweurk.
|
Citaat:
maak van de spoorwegen autostraden richting brussel! :lol: |
Citaat:
Twee keer heel die lijst getypt. |
Wat is er mis met een gazelle herenfiets ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De SUV's nemen de leiding.
lekker :-p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be