![]() |
Zijn de aanhangers van het cultuurrelativisme klootzakken?
Hier is al een erg voorbeeld, en er zijn er nog andere. Aanhangers van cultuurrelativisme zorgen ervoor dat zo'n wantoestanden te weinig tegengas krijgen. Het zijn dus klootzakken in mijn ogen. In uw ogen ook?
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Nog zo'n cultuurpareltje
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Afrika.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Moet kunne so seg ik alteyt! Wie zijn wij dat we dat zouden verbieden? Alle culturen zijn evenwaardig! "Weg met ons!!!" so seg ik alteyt, "Weg met ons!!!" |
Citaat:
|
Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk met 'we leven niet in kameroen'? |
Nu begrijp ik wat tommm en C2C bedoelen als ze zeggen dat wij; Europeanen preuts zijn en Afrikanen veel losser en gezonder met seks omgaan, dat ze 't doen waar en wanneer ze willen, als ze er zin in hebben.
Moeders voelen zich verplicht om hun kinderen genitaal te verminken zodat ze niet verkracht worden - en op die manier dood zijn voor de maatschappij omdat ze nooit meer aan de man geraken - door die gore smeerlappen die 't 'doen' waar en wanneer, en zelfs met wie ze willen. Bah! Hier zijn geen woorden voor. |
Citaat:
Europeanen preuts? In vergelijking met bv China, Rusland, Turkije of Israël zijn dat gewone gore perverse oversekste klootzakken hoor. |
Citaat:
't Is ònze schuld, wìj zijn verantwoordelijk voor die smeerlapperij in andere continenten, in èlk continent ter wereld. Mea culpa... :? |
Het is pas bangelijk als ze hun borsten met krulijzers bewerken.
|
Citaat:
|
Aanhangers van het cultuurrelativisme vallen vooral één van de belangrijkste pijlers van onze welvaart/beschaving aan, nl. gelijkheid tussen man en vrouw. Seksualiseren van de haren, of van een bloot stukje huid, en zodoende vrouwen degraderen tot heilige maagden, broedmachines, vrouwen aan de haard, ... Volgens de aanhangers van het cultuurrelativisme valt dat onder de romantische noemer 'eigen keuze'. Die vrouwen hebben bijna geen eigen keuze, vanaf hun geboorte krijgen ze een hoofddoek te zien. De decennia lange gehersenspoelde moederhoofddoek zal samen met mr. testosteron het 'goede voorbeeld' geven, eerst op een lieve, maar kordate manier. Je weet wel, als je ons echt graag ziet dan volg je ons voorbeeld. Daarna komen de straffen: klop erop. En als dat niet werkt: verstoten of vermoorden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be