![]() |
Monarchie: Ja of Nee
Misschien wel eens goed om te vragen wie voor of tegen de monarchie is.
|
Voor.
|
Tegen
|
Een president kost ook geld, maar die heeft er (in de meeste gevallen) nog iets voor moeten presteren.
|
Tegen.
Met een koningin die na 40 jaar enkel nog maar de taal van de meerderheid kan stamelen getuigd dit van weinig respect voor deze onderdanen. Vandaag op Ned1 Maxima gehoord spreekt al perfect nederlands. Is dit te wijten aan de omgeving of is dit in België gewoon slechte wil. |
Tegen
|
Ronduit tegen.
|
Tegen.
Geen onverkozen dommekloten die enkel oppergaai worden omdat ze uit een reet als elke andere reet gevallen zijn. Puur racisme en discriminatie als je het mij vraagt. |
Als Vlaming en democraat: Tegen.
|
Verdomme, ik mag geen 2de maal stemmen ofwa? Wat voor een rotdemocratie is dit hier! :lol:
|
Citaat:
|
Juist.
Daarvoor wordt een oppergaai in de meeste gevallen ook betaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Guy's tijd zal na deze regeerperiode echter pour toujour voorbij zijn. De Pest Voor Vlaanderen zijn wij trouwens beter kwijt dan rijk. Misschien willen de Walen of Brusselaars hem wel als president? |
Tegen. Een monarchie dient tot niets en is totaal ouderwets. Vive la République!!!
|
Tegen.
|
Tuurlijk Tegen
|
Tegen,
Misschien kunnen ze asiel aanvragen in Congo |
Tegen - as ge ziet da Prins Filip zichzelf snoephelicopterkes van 600 miljoen kan kopen terwijl der zoveel daklozen zijn doen vraag k mij af voorwa we zo mensen nog nie op de guillotine hebben gesmeten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be