Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   oplichters een rage... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224330)

de vuile muilekoek 15 oktober 2015 20:53

oplichters een rage...

De leurders deur aan deur en allemaal zonder vergunning !! omdat het voor de vluchtelingen is !! ze zijn al massaal op stap belletje trek aan het doen zogezegd voor de arme vluchtelingen zonder badge ... wie gaat dat nu controleren ???? is dat vertrouwbaar ? iedereen kan hem afgeven voor een goed doel en geld ophalen ... nieuwe rage is al in opgang , oplichters hebben carte blanche .

Bobke 15 oktober 2015 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7859361)
De leurders deur aan deur en allemaal zonder vergunning !! omdat het voor de vluchtelingen is !! ze zijn al massaal op stap belletje trek aan het doen zogezegd voor de arme vluchtelingen zonder badge ... wie gaat dat nu controleren ???? is dat vertrouwbaar ? iedereen kan hem afgeven voor een goed doel en geld ophalen ... nieuwe rage is al in opgang , oplichters hebben carte blanche .

Je kunt het zo gek niet bedenken of men wil er geld uitslaan.

Hypochonder 15 oktober 2015 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7859361)

Hoeveel heb je gegeven?

Bobke 15 oktober 2015 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7859378)
Hoeveel heb je gegeven?

Een schop.

Skobelev 16 oktober 2015 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7859426)
Een schop.

Afgekuist hoop ik.;-)

Bobke 16 oktober 2015 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7859494)
Afgekuist hoop ik.;-)

Hij heeft ze in elk geval afgekuist.
Meestal hebben die gasten geen behoefte aan publiciteit.

de vuile muilekoek 16 oktober 2015 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7859561)
Citaat:

H
ij heeft ze in elk geval afgekuist.
Meestal hebben die gasten geen behoefte aan publiciteit.

Het is een zij hoor :roll:, t' stond mij niet aan ik vertrouwde het niet ... weer in de zak gezet dacht ik ...:roll:

de vuile muilekoek 16 oktober 2015 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7859378)
Hoeveel heb je gegeven?

Ik geeft niets meer ... ben egoïst geworden stilaan met de jaren en denk aan mijn eigen pensioentje die ook gene vetten gaat zijn :roll:

de vuile muilekoek 16 oktober 2015 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7859494)
Afgekuist hoop ik.;-)

Deur dicht gesmakt ...:?

cookie monster 17 oktober 2015 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7859426)
Een schop.

Een nieuwe toch hoop ik & nog ingepakt in de originele verpakking ?? :?
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

cookie monster 17 oktober 2015 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7859745)
Ik geeft niets meer ...

Bwa , ik geef ze mijn schoonmoeder & schoongrootmoeder GRATIS mee !! :D

De schoofzak 17 oktober 2015 10:05

Ik ga eens een test doen.
Antwoorden: "een klein momentje" en de deur op een kier laten.

En dan eens zien hoe lang ze het gaan volhouden daar te staan schilderen lijk piet snot.

.

Universalia 17 oktober 2015 15:06

Ik zou 'mijn' (niet die van de foto hoor, spijtig) de deur laten openmaken en ze leukweg laten vragen ... 'Whazzup?' 8O Ok, ver gezocht misschien maar toch ...

Universalia 17 oktober 2015 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7860544)
Ik zou 'mijn' * (niet die van de foto hoor, spijtig) de deur laten openmaken en ze leukweg laten vragen ... 'Whazzup?' 8O Ok, ver gezocht misschien maar toch ...

Ik zou 'mijn' * vriendin (niet die van de foto hoor, spijtig)

Een correctie was op zijn plaats, het schept meer duidelijkheid.

andev 18 oktober 2015 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7859745)
Ik geeft niets meer ... ben egoïst geworden stilaan met de jaren en denk aan mijn eigen pensioentje die ook gene vetten gaat zijn :roll:

Ik blijf met plezier geven aan het Blauwe Kruis, voor onze diertjes...
Maar dat is nu ook alles!
Ik vraag me bvb ook af waarom men voor onze blinden enz moet lopen schooien om ze aan wat geld te helpen terwijls men dagelijks honderdduizenden uitgeeft aan binnenstromende "vluchtelingen" waar we geen zaken mee hebben!
Dat is ondertussen welletjes geweest... Al goed dat ze allemaal zo braaf en zo dankbaar zijn!

omaplop 18 oktober 2015 20:58

Vluchtelingen krijgen alles gratis, daar moet niet voor gebedeld worden. Ooit kwam er bij mij een geld vragen voor een oogoperatie, heb naar asielcenter gebeld waar men mij vertelde dat hij inderdaad moest worden geopereerd, maar dat hij daar zelf niets moest voor betalen!
Dus NIETS geven.

Skobelev 19 oktober 2015 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7861587)
Ik blijf met plezier geven aan het Blauwe Kruis, voor onze diertjes...Maar dat is nu ook alles!
Ik vraag me bvb ook af waarom men voor onze blinden enz moet lopen schooien om ze aan wat geld te helpen terwijls men dagelijks honderdduizenden uitgeeft aan binnenstromende "vluchtelingen" waar we geen zaken mee hebben!
Dat is ondertussen welletjes geweest... Al goed dat ze allemaal zo braaf en zo dankbaar zijn!

2, die zijn het waard. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be