![]() |
Opgepast optocht van vingevlugge dieven!
Vooral drukke plaatsen zijn in de aantrek.
Zeker waar veel volk op elkaar gedrukt zich verzameld. Zoals bv het opstappen bij een trein. Sjakos open in Gent, Brussel, Antwerpen is er "zelf om vragen". De burger dient te letten op elkaar. Laten we elkaars gerief in de gaten houden dat hun onschendbaarheidsgevoel als sneeuw voor de zon verdwijnt . |
Citaat:
Denkt u echt dat onze mensen zich daar over gaan bekommeren. Een buurvrouw zei nog: al 'ze' van mij iets willen pikken begin ik te roepen zodat aarde en hemel vergaan. Ik reageerde beleefd: en denkt u dat er iemand zicht dat gaat aantrekken? De anderen zullen zich snel uit de voeten maken en van u zal men denken: dat mens flipt door wegwezen hier!!! 8O |
Paradigm shift now?
Het gaat om dieven die zich tussen drukke plekken mengen en snel grauwen he. We letten er niet op, maar nu het meer gebeurt zou dat eigenlijk wel moeten. |
Geen probleem ik heb zelden geld/smartphone op zak.
|
Maar als U het ziet bij een ander, zou U het toch niet laten gebeuren?
|
Citaat:
|
Wel inderdaad. "We letten er niet op!"
Maar als je iemand loesj op drukke plaatsen opmerkt, kan je misschien na het lezen van dit bericht wel behoedzamer zijn en iets voorkomen. Het is doordat ik mijn gevoel niet volgde een oude dame bestolen werd. |
2 Bijlage(n)
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Maar de Ieslaaam zal ons verlossen van deze ziekelijke Westerse kwalen. We boeken vooruitgang dus. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dracht van typisch los schoensel en ruime broeken (vooral op knie en konthoogte) aanbevolen. Zo kan U met gemak de correcte houding aannemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be