![]() |
K3 Zoekt K3: Paalvlees voor Gert Verhulst
Hij heeft die dikke rosse en josje ook volgeschoten.
Nu ja, deze snol wil ik ook wel eens afbeuken: ![]() In Jindra past er ook wel een ferme paal, vooral in der mond. ![]() |
En voor U zal het bij uw buurvrouwen blijven.
|
De buurvrouw is ook blond hoor :
![]() |
Pandareus en Ronsan31, Dempers buurvrouwen hebben een iets handiger formaat.
|
Gert Versnulst, de dikke klojo die vrouwen aantrekt omdat hij een rijke, bruingebrande kloothommel is. Het soort vrouwen die vunzige kaaspikken afzuigt voor geld en aandacht.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Over de zoektocht K3 zoekt K3 zijn er maar een paar meisjes die echt in aanmerking komen en dat zijn:
Marthe, Hanne, Lauren & Klaasje ... Het meisje dat 'afgevallen' is (Laura) dat was totaal niet terecht daar er andere waren (Demi, Nora ...) die al veel eerder huiswaarts moesten gestuurd geweest zijn. K3 zoekt K3 ![]() Dit is voor mij de nieuwe K3 Waarom veranderen ze het niet in K4 Klaasje er ook nog bij eventueel. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk niet eronder. |
Citaat:
De combinatie paalvlees en K3 stoorde mij. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat hij al alles wat vrouwelijk is binnen de studio 100 groep heeft proberen te berijden, de lijst zal dus wel wat langer zijn. |
Ik wil die moslima wel eens van de 3 biggetjes zien zingen.
|
Verhulst heeft ruime ervaring.
Die meisjes gaan dus leuke tijden tegemoet. Iedereen gelukkig. Geen probleem. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij neukt gewoon al die lekkere sletten. |
Citaat:
Voor mij is de tsjeven-mentaliteit er net een van zo ziekelijk jaloers te zijn op anderen, dat ze via zagen, wetten, ... anderen willen beletten van plezier te hebben zoals zij dat willen. Mijn visie is: leven en laten leven. Dus het omgekeerde van tsjeven. Daarnaast vraag ik me ook af welke ziekte je ontwikkelt. Situeert het zich in de maag of in de darmen ? Of alleen maar koppijn ? . |
Er is door de jaren heen al heel wat te doen geweest over Gert Verhulst en zijn 'meisjes'. Niet dat ik een groot fan ben van de man himself maar ik geef hem hierbij toch het voordeel van de twijfel.
Stel dat er zo ééntje uit de biecht gaat 'klappen' als er iets van aan zou geweest zijn dat ze op een bepaalde manier aan een werk zou geraakt zijn met eens lief te zijn tegen de grote baas, dan ligt heel zijn imperium overhoop denk ik, of niet? 8O Ok, ik heb het op een werk zelf meegemaakt dat er ééntje zei, ik moet naar de baas, ik zet alvast mijn blouse wat verder open. Ze vroeg om een dag verlof aan de baas en heeft die ook gekregen :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be