Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Neergestoken kandidaat burgemeester (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224430)

Knights Templar 18 oktober 2015 11:21

Neergestoken kandidaat burgemeester

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nsgevaar.dhtml

Er zijn Breiviks in de maak. In gesprekken op de trein hoor ik dat sommige pendelaars linkse politici en journalisten een kogel door het hoofd willen jagen uit ongenoegen dat ze langer moeten gaan werken voor het profitariaat dat hier alles gratis voorgeschoteld krijgt. En dat zijn dan nog maar de nette mensen met hemd en das. WO I is zo begonnen: met een kogel.

serres 18 oktober 2015 11:35

op mijn werk hoor ik het zelfde,en ik hoor ook veel de naam - Wilders -
de politikers drammen maar door,wij krijgen alles door de strot geduwd.Wat moet een mens doen?

Thuleander 18 oktober 2015 12:05

Wat dacht die elite dan.
Dat hun historisch verraad zonder gevolgen ging blijven?

Another Jack 18 oktober 2015 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7861230)
Wat dacht die elite dan.

Een subtiele manier om te zeggen dat je het neersteken van mensen toe juicht.

Thuleander 18 oktober 2015 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7861252)
Een subtiele manier om te zeggen dat je het neersteken van mensen goedkeurt.

Hou je persoonlijke interpretaties van mijn posts maar voor jezelf.

kelt 18 oktober 2015 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7861230)
Wat dacht die elite dan.

Die "elite "is nu inderdaad electoraal heel erg kwetsbaar aan het worden ...

Persoonlijk is bij mij vooral de kritiek aan Hongarije in het verkeerde keelgat geschoten.De Hongaren hebben in mijn ogen nog geen voet mis geplaatst in de recente maanden,ze hebben enkel hun eigen bevoegdheden en hun eigen wet proberen toe te passen in hun eigen natie.Of ze dat handig of niet gedaan hebben is niet aan mij,Vlaming en Belgisch Staatsburger, om te beoordelen,en al zeker niet aan wat poco's,journaille en niet-verkozenen op EU-niveau.

En we zien ook wel dat het "zielige vluchtelingen" verhaal een migratie-verhaal geworden is.

Another Jack 18 oktober 2015 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7861256)
Hou je persoonlijke interpretaties van mijn posts maar voor jezelf.

Schaam je je een beetje voor je binnenpretjes?

Thuleander 18 oktober 2015 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 7861257)
De Hongaren hebben in mijn ogen nog geen voet mis geplaatst in de recente maanden,ze hebben enkel hun eigen bevoegdheden en hun eigen wet proberen toe te passen in hun eigen natie.

Eau jee Kelt.
Volgens mij is dit een subtiele manier om te zeggen dat je dode Syrische kinderen op een strand goedkeurt.

Another Jack 18 oktober 2015 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7861260)
Eau jee Kelt.
Volgens mij is dit een subtiele manier om te zeggen dat je dode Syrische kinderen op een strand goedkeurt.

"Subtiel" is mischien het woord niet, "heimelijk" lijkt me gepaster.

SDX 18 oktober 2015 13:18

Past op.

Madame Soleil iz in da house en heeft d'r glazen bol net opgepoetst.

Blue Sky 18 oktober 2015 15:53

Dat komt allemaal door die dwaze, naïeve koe in Duitsland. Met een brede glimlach de vluchtelingen welkom heten, en het volgende moment willen ze allemaal op die uitnodiging ingaan, hun leven riskerend op bootjes. Maar zelfs daar worden ze opgevist. Door die open uitnodiging heeft Merkel reeds ettelijke doden op haar geweten.

En Duitsland ... het ooit wondermooie land zal nu voorgoed veranderen. "Wir schaffen dass" zegt Merkel, helaas is ze hierbij wel afhankelijk van anderen die anders denken en niet zozeer geneigd zijn zich aan te passen.

Een miljoen vluchtelingen op een jaar, na gezinshereniging zullen dat er wellicht zo'n 5 miljoen worden. Op 2 jaar tijd is 1 op de 9 Duitsers eensklaps vluchteling.

Bart Dewever spreekt van een "epic fail", ik vind dit nog een onderschatting en zou het eerder een historische blunder met onomkeerbare gevolgen noemen.

Dat Merkel haar land naar de knoppen wil helpen, is haar goed recht. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze haar kamikaze politiek aan andere lidstaten zomaar kan opleggen. België gaat daar reeds veel te ver in mee. Beter zou men hierbij burgerlijke ongehoorzaam zijn en een blok tegen Merkel stellen.

Merkel ist verrückt.

kelt 18 oktober 2015 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7861260)
Eau jee Kelt.

Iedereen die niet meeloopt in het discours van de poco's is een moordenaar...dat wisten we al. ;-)

kelt 18 oktober 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7861262)
"Subtiel" is mischien het woord niet, "heimelijk" lijkt me gepaster.

Frau Merckel had misschien beter tienduizenden zetels bij Lufthansa ingehuurd om de vluchtelingen te gaan ophalen in Turkije en Libanon.Het zou nogal wat ongemakken bespaard hebben in menig buurland.....en op de Griekse stranden.....

Zie je,ik GUN de Moffen hun vluchtelingen hoor.. :-D

Verleden jaar nog betoogden de Grieken massaal tegen "de Duitsers" met weinig tot de verbeelding overlatende symboliek.Ik begin te vrezen dat andere Europeanen hen binnenkort zullen vervoegen na de recente "epic Fail",om eens een terminologie van iemand anders over te nemen.

de vuile muilekoek 18 oktober 2015 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7861197)
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nsgevaar.dhtml

Er zijn Breiviks in de maak. In gesprekken op de trein hoor ik dat sommige pendelaars linkse politici en journalisten een kogel door het hoofd willen jagen uit ongenoegen dat ze langer moeten gaan werken voor het profitariaat dat hier alles gratis voorgeschoteld krijgt. En dat zijn dan nog maar de nette mensen met hemd en das. WO I is zo begonnen: met een kogel.

Jah verwonderd niet ... mensen en maatschappij gaan verwilderen beetje bij beetje ... die vluchtelingen :roll: ,ik lees op Google 38 miljoen Syriërs zijn er, 38 miljoen mensen ? dan kan een leiderschap van zoveel bevolking zijn land in een oorlog storten...wat als er nu ergens anders nog een oorlog uitbreekt , waar ook nog eens 20 miljoen mensen leven?? en die komen ook nog eens af naar EU ??8O

de vuile muilekoek 18 oktober 2015 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 7861400)
Dat komt allemaal door die dwaze, naïeve koe in Duitsland. Met een brede glimlach de vluchtelingen welkom heten, en het volgende moment willen ze allemaal op die uitnodiging ingaan, hun leven riskerend op bootjes. Maar zelfs daar worden ze opgevist. Door die open uitnodiging heeft Merkel reeds ettelijke doden op haar geweten.

En Duitsland ... het ooit wondermooie land zal nu voorgoed veranderen. "Wir schaffen dass" zegt Merkel, helaas is ze hierbij wel afhankelijk van anderen die anders denken en niet zozeer geneigd zijn zich aan te passen.

Een miljoen vluchtelingen op een jaar, na gezinshereniging zullen dat er wellicht zo'n 5 miljoen worden. Op 2 jaar tijd is 1 op de 9 Duitsers eensklaps vluchteling.

Bart Dewever spreekt van een "epic fail", ik vind dit nog een onderschatting en zou het eerder een historische blunder met onomkeerbare gevolgen noemen.

Dat Merkel haar land naar de knoppen wil helpen, is haar goed recht. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze haar kamikaze politiek aan andere lidstaten zomaar kan opleggen. België gaat daar reeds veel te ver in mee. Beter zou men hierbij burgerlijke ongehoorzaam zijn en een blok tegen Merkel stellen.

Citaat:

Merkel ist verrückt.

Heel dat Europees parlement is fucking verrückt ....

dpg 18 oktober 2015 18:24

http://www.spiegel.de/politik/deutsc...a-1058401.html

Henriette Reker hat beste Aussichten, Kölns neue Oberbürgermeisterin zu werden. Die von CDU, FDP und Grünen unterstützte parteilose Kandidatin Henriette Reker stand nach Auszählung von knapp 500 der 1024 Stimmbezirke bei 51,4 Prozent und könnte damit schon im ersten Wahlgang die benötigte absolute Mehrheit der Stimmen erreichen. Rekers SPD-Kontrahent Jochen Ott kam auf 33,7 Prozent.

dpg 18 oktober 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 7861435)
Frau Merckel had misschien beter tienduizenden zetels bij Lufthansa ingehuurd om de vluchtelingen te gaan ophalen in Turkije en Libanon.Het zou nogal wat ongemakken bespaard hebben in menig buurland.....en op de Griekse stranden.....

Zie je,ik GUN de Moffen hun vluchtelingen hoor.. :-D

Verleden jaar nog betoogden de Grieken massaal tegen "de Duitsers" met weinig tot de verbeelding overlatende symboliek.Ik begin te vrezen dat andere Europeanen hen binnenkort zullen vervoegen na de recente "epic Fail",om eens een terminologie van iemand anders over te nemen.

En wat heeft het hen opgebracht ?

NIKS, ze verkozen opnieuw een regering die hen de opgelegde besparingen + extra´s laat betalen voor hun ondeugendheid.

Als symboliek kan dat echt wel tellen.

Boduo 18 oktober 2015 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7861459)
Jah verwonderd niet ... mensen en maatschappij gaan verwilderen beetje bij beetje ... die vluchtelingen :roll: ,ik lees op Google 38 miljoen Syriërs zijn er, 38 miljoen mensen ? dan kan een leiderschap van zoveel bevolking zijn land in een oorlog storten...wat als er nu ergens anders nog een oorlog uitbreekt , waar ook nog eens 20 miljoen mensen leven?? en die komen ook nog eens af naar EU ??8O

Die Syriërs & Irakezen & Afghanen worden nu stilletjesaan afgeremd.
De winterse kou zal (waarschijnlijk) de rest doen.

Boduo 18 oktober 2015 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 7861400)

Merkel ist verrückt.

Ik vrees dat Merkel gesponsord wordt door de Duitse industrie.
Nog lagere lonen, weet je.

Eberhard Leclerc 19 oktober 2015 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7861197)
In gesprekken op de trein hoor ik dat sommige pendelaars linkse politici en journalisten een kogel door het hoofd willen jagen uit ongenoegen dat ze langer moeten gaan werken voor het profitariaat ......

Dader Frank Steffen was werkloos. Bang om langer te werken...

Zelfs een ongewapende vrouw doden lukte hem niet....

Wat een triest leven!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be