![]() |
Asielzoeker gooit verpleegkundige besmette urine in gezicht: situatie onhoudbaar
http://nieuwreligieuspeil.net/node/6118
"Veel asielzoekers hebben AIDS, syfilis of open TBC. Het is een kwestie van tijd voordat deze ziektes zich verder verspreiden. " Ziekelijk gewoon, deze mensen zijn ongeciviliseerd. |
Citaat:
En niet gestraft worden ? Als je klacht neer legt ... Met zo'n toestanden: ze zouden al lang in staking moeten gegaan zijn. Als 't waar was natuurlijk .... . |
Citaat:
Incidentjes met asielzoekers? Neuh, Theo doet het prima. |
Urine is geen goeie drager voor de aangehaalde ziektes.
Maar netjes is toch anders. |
Citaat:
Maar ik verlaat me niet op dubieuze bronnen. Ik vind het wel spijtig dat ik toevallig niemand persoonlijk ken die dichtbij zo'n vluchtelingencentrum woont. Al was het maar om te checken of onze Vlaamse kranten wel durven berichten over sommige toestanden. . |
Citaat:
|
"besmette urine" ... aids ...
![]() |
Citaat:
Sterkte. |
In de naam van de heilige politieke correctheid ,
straf de verpleegster , kruisig haar wegens uitlokking !!!! Vrouwen zijn waardeloze minderwaardigheden !!!! In geval van waar , bovenstaande is sarcastisch bedoeld !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Druk op quote :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar neen, men zal hem lekker blijven pamperen en van alles voorzien! |
Citaat:
|
Citaat:
En als de Theo reageert staan er ganse nesten advocaten en multiculfanaten klaar om moord en brand te schreeuwen zeker? Zoals ze vroeger deden als er al eens ene op het vliegtuig werd gezet... |
Citaat:
|
Citaat:
Wel zijn er zo goed als geen huizen waar niet werd ingebroken, al weten de agenten dat zgz niet, moesten de winkeliers met hun klachten over diefstal niet naar de politie stappen, maar naar het opvangcentrum, durfde de stationchef geen opmerkingen maken als ze onbetaald de trein opstapten..... Het zal er in al die jaren niet beter op geworden zijn, denk ik, om dan nog maar te zwijgen over de rommel die overal in de voortuinen te vinden was op de weg van het opvangcentrum naar het station en het centrum van Kapellen. |
Dubbel
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be