Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   God schiep en schept nog steeds... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224532)

Guinevere 20 oktober 2015 10:14

God schiep en schept nog steeds...

Alhamdoelilah, 11 weken zwanger!

De baby is nog steeds topzwaar met een hoofd dat net zo groot is als de rest van het lichaam. Zijn hoofd wordt wel steeds menselijker. De oren zijn bijna in hun uiteindelijke vorm, op het puntje van de neus ontstaan neusgaten en zijn tong en gehemelte ontwikkelen zich. Op de kruin van dat grote hoofd verschijnen net als op de rest van het lichaam haarzakjes.

De handjes en voetjes hebben nu losse vingers en tenen waarop binnenkort zelfs nagels beginnen te groeien. De zwemvliezen zijn nu dus echt verleden tijd. Dit betekent niet dat je baby niet meer ‘zwemt’ in het vruchtwater. Hij zal juist steeds meer gaan bewegen. In deze week begint hij echt met schoppen en stretchen. Helaas is hij nog zo klein dat jij deze gymnastiekoefeningen niet kan voelen.

ALHAMDOELILAH. En binnenkort 12 weken echo :cheer:

harriechristus 20 oktober 2015 20:02

Mooi.
Allemaal door de microwezentjes gedaan.

Dirk A 20 oktober 2015 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7864305)
Mooi.
Allemaal door de microwezentjes gedaan.

Neen. De evolutie heeft dit verwezenlijkt. Dit wordt bewezen door die zwemvliezen, die helemaal niet dienen om te zwemmen. Ook kieuwbogen, tijdens de ontwikkeling van het embryo, zijn hiervan een bewijs. Dit is het parallelisme tussen phylogenese en ontogenese, ook wel de theorie van recapitulatie van ontogenese genoemd. Het begin van kieuwen wordt ontwikkeld, maar dit evolueert nadien tot delen van schedel en gehoororgaan. Bij vissen groeien ze verder tot volwaardige kieuwen. Vissen moeten dan ook zwemmen in het water en hier zuurstof uithalen.

Indomitable 20 oktober 2015 20:39

Aliens, Islamitische versie.

Bobke 20 oktober 2015 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7863590)

De baby is nog steeds topzwaar met een hoofd dat net zo groot is als de rest van het lichaam. Zijn hoofd wordt wel steeds menselijker. De oren zijn bijna in hun uiteindelijke vorm, op het puntje van de neus ontstaan neusgaten en zijn tong en gehemelte ontwikkelen zich. Op de kruin van dat grote hoofd verschijnen net als op de rest van het lichaam haarzakjes.

De handjes en voetjes hebben nu losse vingers en tenen waarop binnenkort zelfs nagels beginnen te groeien. De zwemvliezen zijn nu dus echt verleden tijd. Dit betekent niet dat je baby niet meer ‘zwemt’ in het vruchtwater. Hij zal juist steeds meer gaan bewegen. In deze week begint hij echt met schoppen en stretchen. Helaas is hij nog zo klein dat jij deze gymnastiekoefeningen niet kan voelen.

,
Zou hij eindelijk zijn werk goed gedaan hebben of gaat ge moeten besnijden?

harriechristus 20 oktober 2015 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 7864337)
Neen. De evolutie heeft dit verwezenlijkt.

Ook de evolutie is door de microwezentjes geschapen.
Het is echt niet allemaal vanzelf gegaan.

Dirk A 20 oktober 2015 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7864382)
Ook de evolutie is door de microwezentjes geschapen.
Het is echt niet allemaal vanzelf gegaan.

Zou best kunnen, maar dit is maar een hypothese, zonder enige aanduiding of bewijs.

Piero 20 oktober 2015 22:46

Citaat:

Helaas is hij nog zo klein dat jij deze gymnastiekoefeningen niet kan voelen.

Uw fantasie slaat op hol dame.

Wapper 20 oktober 2015 23:28

Citaat:

binnenkort 12 weken echo :cheer:

Geniet van het wonder!

harriechristus 21 oktober 2015 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 7864402)
Zou best kunnen, maar dit is maar een hypothese, zonder enige aanduiding of bewijs.

Nee, hoor, ik kan het zeer goed bewijzen.

Want mijn atoomtheorie is veel beter dan het heelal van de wetenschap, ik kan er veel meer mee verklaren* en het is veel logischer en ik kan er bovendien het bestaan van God mee bewijzen.

Onder andere de evolutie dus en de werking van ons lichaam.

Dirk A 21 oktober 2015 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7864641)
Nee, hoor, ik kan het zeer goed bewijzen.

Want mijn atoomtheorie is veel beter dan het heelal van de wetenschap, ik kan er veel meer mee verklaren* en het is veel logischer en ik kan er bovendien het bestaan van God mee bewijzen.

Onder andere de evolutie dus en de werking van ons lichaam.

In welk wetenschappelijk tijdschrift heb je al gepubliceerd?

TheFourHorsemen 21 oktober 2015 12:47

Citaat:

Oei, waarom die zwemvliezen?

Wautd 21 oktober 2015 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7864358)
,
Zou hij eindelijk zijn werk goed gedaan hebben of gaat ge moeten besnijden?

Genitale verminking omdat de ouders niet in godsdienstvrijheid geloven. Heel triestig voor dat kind zijn toekomstig sexleven

harriechristus 21 oktober 2015 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 7864659)
In welk wetenschappelijk tijdschrift heb je al gepubliceerd?

Die zijn veel te conservatief en willen mijn idee niet opnemen.

Maar ik ben wel meerdere keren op de tv geweest en op de radio en is mijn theorie ook diverse keren in een aantal bladen verschenen.

Al bij al moeten vele mensen mijn theorie al kennen.
Nu is alleen maar het wachten dat het grote wonder geschiedt, dat de mensheid wakker wordt voor de eeuwige waarheid van God en het heelal.

Amen.

:-):-):-)

Bobke 21 oktober 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 7864968)
Genitale verminking omdat de ouders niet in godsdienstvrijheid geloven. Heel triestig voor dat kind zijn toekomstig sexleven

Blijkbaar vinden ze dat God zijn werk niet goed gedaan heeft en zij dat moeten corrigeren.

TheFourHorsemen 21 oktober 2015 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7865142)
Blijkbaar vinden ze dat God zijn werk niet goed gedaan heeft en zij dat moeten corrigeren.

Toch bizar dat gelovigen dat niet beschouwen als godslastering. Men zegt eigenlijk dat hun god zijn werk niet goed heeft gedaan, en de mens dan maar moet ingrijpen. De mens moet dus de imperfecties van god oplossen.

morte-vivante 21 oktober 2015 17:07

Eum, god zit daar voor iets tussen? Was het een onbevlekte ontvangenis?

Schelfie 21 oktober 2015 17:39

Almehoela!

Proficiat, maar god heeft er geen bal mee te maken, daar hij niet (en nooit heeft) bestaan.

Bobke 21 oktober 2015 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7865149)
Toch bizar dat gelovigen dat niet beschouwen als godslastering. Men zegt eigenlijk dat hun god zijn werk niet goed heeft gedaan, en de mens dan maar moet ingrijpen. De mens moet dus de imperfecties van god oplossen.

Maar het is wel godslastering.
Zo zijn wel meer voorbeelden te vinden.
Bijvoorbeeld dat God iemand zou vragen zijn zoon te offeren.

vlaams realist 21 oktober 2015 18:00

Citaat:

Hopelijk is het geen inteelt-product , en hopelijk voedt je het niet op in achterlijkheid .
Want dat is de grootste misdaad , normale kindjes opvoeden in een achterlijke ideologie .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be