![]() |
God schiep en schept nog steeds...
![]() Alhamdoelilah, 11 weken zwanger! De baby is nog steeds topzwaar met een hoofd dat net zo groot is als de rest van het lichaam. Zijn hoofd wordt wel steeds menselijker. De oren zijn bijna in hun uiteindelijke vorm, op het puntje van de neus ontstaan neusgaten en zijn tong en gehemelte ontwikkelen zich. Op de kruin van dat grote hoofd verschijnen net als op de rest van het lichaam haarzakjes. De handjes en voetjes hebben nu losse vingers en tenen waarop binnenkort zelfs nagels beginnen te groeien. De zwemvliezen zijn nu dus echt verleden tijd. Dit betekent niet dat je baby niet meer ‘zwemt’ in het vruchtwater. Hij zal juist steeds meer gaan bewegen. In deze week begint hij echt met schoppen en stretchen. Helaas is hij nog zo klein dat jij deze gymnastiekoefeningen niet kan voelen. ALHAMDOELILAH. En binnenkort 12 weken echo :cheer: |
Mooi.
Allemaal door de microwezentjes gedaan. |
Citaat:
|
Aliens, Islamitische versie.
|
Citaat:
Zou hij eindelijk zijn werk goed gedaan hebben of gaat ge moeten besnijden? |
Citaat:
Het is echt niet allemaal vanzelf gegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want mijn atoomtheorie is veel beter dan het heelal van de wetenschap, ik kan er veel meer mee verklaren* en het is veel logischer en ik kan er bovendien het bestaan van God mee bewijzen. Onder andere de evolutie dus en de werking van ons lichaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben wel meerdere keren op de tv geweest en op de radio en is mijn theorie ook diverse keren in een aantal bladen verschenen. Al bij al moeten vele mensen mijn theorie al kennen. Nu is alleen maar het wachten dat het grote wonder geschiedt, dat de mensheid wakker wordt voor de eeuwige waarheid van God en het heelal. Amen. :-):-):-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eum, god zit daar voor iets tussen? Was het een onbevlekte ontvangenis?
|
Almehoela!
Proficiat, maar god heeft er geen bal mee te maken, daar hij niet (en nooit heeft) bestaan. |
Citaat:
Zo zijn wel meer voorbeelden te vinden. Bijvoorbeeld dat God iemand zou vragen zijn zoon te offeren. |
Citaat:
Want dat is de grootste misdaad , normale kindjes opvoeden in een achterlijke ideologie . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be