Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Nationale Unie zoekt open dialoog (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22456)

Betweter 21 oktober 2004 08:54

Nationale Unie zoekt open dialoog

Lees de topic eens bij 'Belgisch-Nationaal forum'

HILARISCH!!! :-D

Koenraad Maesschalck 21 oktober 2004 13:29

:rofl: :clapping:

De clash der twee mieren over hoe ze de olifant voetje gaan lichten!

Vooral die BUBbels die van zichzelf beweren dat ze antinationalisten zijn is grappig. Of hoe dom men kan zijn.... En de voorzitter van de Belgicistische Nationale Unie die een "zwaar Vlaams-nationalistisch verleden" heeft....

De Garde 21 oktober 2004 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
:rofl: :clapping:

De clash der twee mieren over hoe ze de olifant voetje gaan lichten!

Vooral die BUBbels die van zichzelf beweren dat ze antinationalisten zijn is grappig. Of hoe dom men kan zijn.... En de voorzitter van de Belgicistische Nationale Unie die een "zwaar Vlaams-nationalistisch verleden" heeft....

Om vooral niet te vergeten zijn tijd bij de PVDA en zijn eigen, notiore partij PAKLEM (Partij voor de Kleine Man). Right name, right size!

De Garde 21 oktober 2004 17:48

13 partijen, je moet het verdienen, elke dag opnieuw!

Tantist 21 oktober 2004 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Wij willen een gesprek, enkel op onze voorwaarden. Een van die voorwaarden is: geen Vlaams-nationalisten, ook geen vermeende, halve, twijfelgevallen en mannen die het nog nie goe weten. Als jullie met ons willen spreken mogen jullie met overtuigend materiaal afkomen, want tot nu heb ik, ondanks uw zegebulletins, heb ik nog steeds de indruk dat jij het enige Belgischgezinde lid bent van uw tweemanspartij. Sorry, maar dat is de indruk die ik, en velen met mij, van jullie hebben. Waar zitten jullie militanten? Waar zijn jullie acties? Waaruit blijkt jullie Belgicisme?

Su-bliem! Ik ga echt eens vragen of ze die kerel officieel zot willen verklaren, 't is niet mooi meer!

Piet Hein 21 oktober 2004 21:11

eingenlijk vind ik dit zielig en grappig tegelijkertijd.

vrijevlaming 22 oktober 2004 06:51

iedere keer als die bubbels bezig zie begin ik te denken of het nummer "héhé" van Jan Dewilde eigenlijk of hen gaat :rofl:

Betweter 22 oktober 2004 07:18

Ik heb hier al tranen met tuiten gelachen. Oh ja, de unitaire droom is niet meer veraf :D

Philips Inc. 22 oktober 2004 15:11

Hahahaha ...

Tantist 23 oktober 2004 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Ik heb hier al tranen met tuiten gelachen. Oh ja, de unitaire droom is niet meer veraf :D

Pas op! Ze denken dat echt he! Dat is geen stoerdoenerij, terwijl ze wel beter weten in het echt.

Betweter 25 oktober 2004 08:13

En de persiflage op HT&D gaat door...nu in een nieuwe draad.

Toch tof dat twee partijen overleggen via een publiek forum, kunnen we eens meelachen :D

zorroaster 30 oktober 2004 00:17

Deze van Rudy Van Nespen is ook heerlijk:
"Onze voorzitter mag van mijn part zelfs Filip Dewinter zijn, zolang hij maar consequent de lijn volgt, dewelke de PARTIJ heeft uitgezet.
Dat houdt in dat de Nationale Unie pleit voor unitarisme in één België en dat onze voorzitter daar nu dus ook voor pleit."

Die zitten daar met z'n tweeën, versturen af en toe een persbericht, maar de ondervoorzitter benadrukt dat de voorzitter zich moet houden aan wat de PARTIJ zegt... :lol: :lol:

zorroaster 30 oktober 2004 00:20

Of deze van Bob: "Toch niet. Het is geen geheim dat wij 800 leden hebben, en dat wij over een honderdtal militanten beschikken. Wij vragen niet naar inhoud van uw partijkas."

Honderd militanten? Een paar maanden geleden haalden ze feestelijk Peter de Rijck, een ex-Blokker, binnen die van de BUB naar de N-VA huppelde (maar denk erom dat ze bij de BUB alleen échte Belgen toelaten, volgens Bob dan toch). In de twee weken dat hij effectief lid was kreeg hij alle ledenlijsten in zijn handen en was hij gebombardeerd tot coördinator voor de ganse provincie Antwerpen...

panzer 14 januari 2005 19:57

Inderdaad, ronduit zielig!!!:cry: En eveneens hilarisch!! :-P:-P:-P
Seg en die BUB?? Zijn die dan zo groot?? Ik beweeg me al redelijk lang in het Vlaams-nationale millieu, en had er nog niet eens van gehoord voor ik op dit forum kwam. Wat zijn dan die kwieten hun fameuze 'acties'??
En te zien aan wie er steeds blijft posten, is dat partijtje van mijn kl*ten ook maar twee leden rijk. Waarschijnlijk Albert en Paola onder ne schuilnaam, op pc's die betaald werden door ons belastingsgeld!! :-D:-D

Ach ja, te veel tijd zeker... alleszins, op één ding ben ik wél jaloers: hetgeen waar ze voor 'strijden' (lees surfen) is er; België dus. Ik met mijn Dietsland heb nog heel wat amok te maken voor ik misschien krijg wat ik wil...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be