![]() |
De "GROTE" verandering begint reeds op 1 november 2015
De federale regering heeft maandag een koninklijk besluit goedgekeurd om de accijnzen op diesel al op 1 november te laten stijgen, bevestigt het kabinet van minister van Financiën Johan Van Overtveldt. De verhoging kadert in de taxshift. De accijnzen op benzine zouden dan weer moeten dalen.
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20151020_0...-op-1-november De mensen die met een diesel gaan werken zullen niet veel merken vd beloofde loonsverhoging. Indien zij nog iets overhouden dan geven ze dat zeker meer dan terug aan stroom, water, schoolgeld, inschrijvingstax, etc etc. |
Ja, en dan. Buiten de datum is dit al oud nieuws.
|
Citaat:
Zo heb ik toch begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als burger heb je dan de verdomde plicht om:
asap op pensioen te gaan als je er recht op hebt tijdskrediet op te nemen ziek vieren als je de mogelijkheid hebt genieten van de dop als je niet echt de centen nodig hebt langer studeren en harder feesten tijdens de studies enz.... Want dat is de enigste manier om er voor te zorgen dat je waar voor je geld krijgt. En de overheid kan "pesten" want dan zijn de cijfers over 4 jaar helemaal niet zo goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iedereen eist om meer uit de overheid te halen dan ze er in steken, dan werkt het natuurlijk niet he. |
Citaat:
|
Citaat:
het enige wat ik doe voor mijn eigen is zo weinig mogelijk proberen te verbruiken, mij geldbeugel is het belangrijkste. |
De vervuiler betaalt. Dat is een eerlijk principe, toch?
U bent namelijk niet verplicht om met een auto te rijden en al zeker niet verplicht om met een diesel te rijden. |
Citaat:
Het is door dat soort feestjes, onderandere, dat wij zoveel betalen. |
Citaat:
|
Wie kondigde voor de verkiezingen ook weer aan dat het niet gemakkelijk zou gaan, dat verlichten van die staatsschuld ?
Het is zeker al 5 jaar dat ze zitten te zagen dat diesel toch heel wat milieubelastender is dan benzine. Wat doe je dan als overheid ? Toch geen gratis diesel uitdelen in Hasselt ? . |
Ocharme de dutsen met een tankkaart voor hun bedrijfswagen ontsnappen weeral.Duidelijk een regering die staat voor Jan modaal.
|
Citaat:
Neen, GRATIS wifi in Kortrijk, Mechelen, Antwerpen en binnenkort ook in Izegem. Want GRATIS bestaat niet volgens Geert Bourgeois, maar wel in liberale en neoliberale steden. |
Citaat:
Ik lach me een breuk met die belofte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be