![]() |
Mensenketting in solidariteit met Palestina op Brusselse Muntplein
Bs'd
![]() ![]() ![]() ![]() Op zondag 18 oktober kwamen een 300-tal mensen samen in het centrum van Brussel uit solidariteit met Palestina. "Sinds eind september heeft het Israëlisch leger een nieuwe ongeziene repressie gelanceerd tegen de Palestijnen van Gaza en de Westelijke Jordaanoever", zegt Mario Franssen van Intal, de beweging voor internationale solidariteit. "Er zijn talloze doden en tientallen gewonden te betreuren." Op het Brusselse Muntplein vormden de actievoerders een mensenketting die hun solidariteit met het Palestijnse volk symboliseert. http://www.dewereldmorgen.be/foto-ca...else-muntplein Ze zijn zo lief, meneer. |
En wat is daar mis mee?
Hebben ze stenen gegooid, auto's in brand gestoken of dergelijke? |
Zo'n ketting maken ervaren die naïeve mensen als zeer plezant.
Dus moeten we dat goedkeuren. Waarom ze zo'n Arafat-sjaaltje voor hun mooie of lelijke gezichten moeten draaien, dat weet ik niet zo goed. Dat stelt me een beetje teleur. Maar we hebben het volste vertrouwen in de flikkentroepen van PS-figuur Mayeur en vrienden .... ???? Mijn gat ja .... . |
Het draait weer allemaal rond Jeruzalem, de bakermat van het christendom, jodendom en ook een belangrijke plaats voor de islam omdat de mo daar met zijn paard naar de hemel vloog.
|
Israël zal nooit vrede kennen en dat is al voor 2000 jaar ofzo. Het is onoplosbaar tenzij de islam, christendom en jodendom ophouden te bestaan.
|
Citaat:
En aangezien christenen daar geen aanslagen plegen , en Joden hier geen aanslagen plegen , ............ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie naar de para's in Antwerpen, ze gingen de joden beschermen met hun Arafat-sjaals aan, dan moet je toch een serieuze onnozelaar zijn. |
Citaat:
Trollen hebt ge niet enkel op het internet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be