![]() |
Gezellige schietoefening leger Oekraïne:
|
Citaat:
|
zo zot als een achterdeur
|
Ondergetekende moest ooit,zoals zovele Belgische dienstplichtigen,als "vuurdoop" onder mitrailleurvuur door kruipen (rechtstaan = dood als de schutters,ik herinner mij 3 machinegeweren, het even te laat in de gaten kregen).Jammer genoeg had een onverlaat op het kruip-parcours ook draad gespannen en modderplasjes gelegd..... :evil:
De elitetroepen op dit filmpje lijken te demonstreren dat verkeerd schieten,ttz onder moeilijke omstandigheden met een tamelijk onnnauwkeurig wapen als de Kalashnikov uw kameraden NIET raken...ook een kunst is... Omgekeerd,diegenen die deze "vuurdoop" moeten ondergaan hebben "big balls"..... :? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je in de nieuwsuitzendingen filmpjes ziet uit 'oorlogsgebieden' waar er zo ééntje een machinegeweer zit leeg te knallen dan denk ik soms: Waar zit die op te schieten eigenlijk?
![]() |
Heb ik spijt dat ik mijn legerdienst niet heb moeten doen. :mrgreen:
|
Citaat:
|
wij moesten 'pang' roepen, in t begin vh jaar waren ze nogal zuinig op oefenmunitie ... terwijl je dan op t eind vh jaar heelder kisten munitie moest leegschieten :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die was raak!
1 Bijlage(n)
Mooie tank!
|
Citaat:
Nog gevonden op internet: ![]() Dit herinner ik me nog, in dat wit gebouw zat de regieploeg :lol: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Syrië lopen er zo ook een heel pak rond. Afkomstig van Vilvoorde, Mechelen, Mallahbeek, Borgerokko, ...
|
Citaat:
Prutsers. Niet moeilijk dat ze de Krim zijn kwijtgeraakt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be