![]() |
Marianne Thyssen: 'Merkel heeft toon van menselijkheid gezet'
Bron
Detail tekst: Citaat:
Vraag je u af, wat slikken die toch allemaal de laatste tijd die Politici? ![]() |
Mevrouw Merckel heeft op onvoorstelbaar brute wijze haar "mei 68" denkwijzen opgelegd aan de andere EU-naties,die het ongeluk hebben om geografisch te liggen waar ze liggen.
En nu moet iedereen maar slikken. Voor de financiele problematiek binnen de EU zijn we allemaal min of meer gedwongen te luisteren naar de Duitsers,zij zijn de grootste leveranciers van euro's. In die vluchtelingencrisis zouden we van de Duitsers mogen verwachten dat ze deze door hen op gang gezette vluchtelingenstroom naar "Nieuw Syrie" in betere banen leiden,niet door andere naties ervoor te laten opdraaien maar door zelf vervoer te regelen en betalen..... Andere EU-naties zitten overigens nog altijd opgescheept met de bootvluchtelingencrisis ook. Ik houd de ganse EU-top en het Moffen-gouvernement verantwoordelijk hiervoor....Dit is NIET in het belang van de EU,van ons,en zelfs niet van die migranten.... het is o n a a n v a a r d b a a r....:evil: |
grote kop in DS vandaag :
Marianne Thyssen : "wir schaffen das" wie nog een greintje meedeleven met CD&V heeft, kan maar beter hopen dat ze het over de Arco oplichting heeft! :lol: en dat op een moment dat in Duitsland Merkel meer en meer terrein verliest! :rofl: hoe ver van de mensen kan je staan? hoe wereldvreemd kan je worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Plaats: Cultuurpunt Gruitrode, Phil Bosmansplein nr. 1 te 3670 Gruitrode. Aanvang 20u00. Deuren open vanaf 19u30. Iedereen is welkom, er mogen vragen gesteld worden, er mag gedebatteerd worden. Er wordt één gratis drankje aangeboden door de N-VA afdelingen van: Meeuwen-Gruitrode, Opglabbeek, Maaseik, Peer, Bocholt! Allen daarheen zou ik zeggen!!!! |
Ik vind de oplossing Merkel helemaal niet menselijk.
Aan degenen die tot bij ons geraken, geven we een win for life, die ons meer dan 2000 euro per asiel-hoofd kost; terwijl diegenen die in de buurlanden van Syrië moeten blijven wegens gebrek aan middelen, gezondheid, stoutmoedigheid .... slechts 0.2 eurocent per hoofd krijgen. . |
Citaat:
opmerkelijk dat Dedekker nog wil spreken op N-VA afdelingen eigenlijk. |
Citaat:
Citaat:
|
Dit is onduldbare discriminatie op brede schaal. In deze 'struggle-for-life' affaire is het 'The law of the Jungle'. 'Chacun pour soi et Dieu pour tous' en laat de 'Patriotten', zwaksten, armsten en minst clevere maar ter plekke en waar dan ook (behalve in Duitsland) maar creperen!?
In deze zaak is 'Democratie' onherroepelijk zoek? :twisted: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel vluchtelingen zullen Merkel en Thijssen persoonlijk opvangen ????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bs'd
Stem daar eens op zeg. :rofl: :lol: |
Citaat:
Toeval ? |
Wanneer peilingen uitwijzen dat zowat 82 % van de geïnterviewden tegen de huidige stand van zaken zijn, dan zouden de politici zich daarnaar moeten schikken, eender of zij zelf er een totaal andere mening over hebben. Dat ze dat zelf niet begrijpen is mij een raadsel.
Ik kan onze politici dan ook maar één ding zeggen, " Stop met alleen bezig te zijn met uw zakkenvullerij en handel naar wat de meerderheid van de bevolking eist. En wanneer dat niet kan binnen een Europa, doe het dan zonder Europa. Vroeg of laat valt het toch uit elkaar." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be