![]() |
cryptogrammen :
Nederlands woord, 5 karakters, uitsluitend klinkers :
xxxxx oplossing geven en verder spelen. :-) |
Citaat:
|
:-)
nu jij |
? geen inspiratie ?
allez, dan voor éne keer nog, maar degene die juist antwoord, geeft een nieuwe ok ? ooit ging iedereen daarmee akkoord toch ! 4 letters. :-) |
Citaat:
Omdat ik zelf geen cryptogrammen in voorraad heb, ben ik eens gaan internetten, dees zag er goed uit, maar is natuurlijk hier op 't werk geblokkeerd : http://www.cryptogrammen.be/ Hopelijk veel plezier er mee ? |
Citaat:
vier is fout. je keek wellicht over de opdrachtzin : ooit ging iedereen daarmee akkoord toch ! |
Citaat:
Inderdaad enkel naar '4 letters' gekeken..... Bewijst dat ik zelden cryptogrammetrie (of hoe noemen ze dat ?) doe :oops: Ik ga 't niet verder proberen.....daar krijg ik kop noch staart aan..... Hier worden de meeste sites geblokkeerd.....daarom verwondert het mij dat politics.be open staat :lol: |
Citaat:
allez Klojo, laat je niet kennen, denk er eens over na, zo moeilijk is de opdracht niet hoor ... :-) :-) probeer die zin Citaat:
|
Citaat:
Volgende: Al je'n zwijn dit geeft gaat-ie waggelen. |
Citaat:
Het is een afvalproduct van bierbrouwerijen, iets dat voorheen gegist werd. |
Citaat:
"d'er was 't er toch ekè èèn méé takkoord ?" Nee, nog altijd niks.... ;-) Dat van dat zwijn, daar zou ik 'wijn' op antwoorden, maar 't zal ook wel weer niks zijn, zekerst ? Nooit goed geweest in zo'n dingen.... :oops: |
Citaat:
aaiei Een nieuw raadsel: wat er zeer belangrijk is! p.s.: aaiei = aaibaar ei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst het zwijn laten waggelen. ;-) |
Zwij Mele N ?
|
Citaat:
Nog 1 poging en ik geef 'em weg. Dan kunnen we op zoek naar "Wat zeer belangrijk is"... |
Citaat:
Allez vooruit dan maar: Jenever (je'n zwijn=je'n ever) |
Allee, ik geef er ook één op :
ouderwetse boom (3 letters) |
Citaat:
als juist, volgende : 7 letters : "hoor de pracht en praal" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be