![]() |
Vlaams Belang biedt N-VA en Open VLD wisselmeerderheid aan om beperking kinderbijslag
Bs'd
Chris Janssens: “Ik reken op de verantwoordelijkheidszin van N-VA en Open VLD om samen de verdere ontwrichting van onze samenleving door immigratie te verhinderen.” Vlaams Belang-fractievoorzitter Chris Janssens, hoofdindiener van het Vlaams Belang-voorstel, wijst erop dat “als het de N-VA en Open VLD menens is met de door hen in de pers bepleite hervorming, zij nu een historische kans hebben om Vlaanderen minder aantrekkelijk te maken voor immigranten en de verdere ontwrichting van onze samenleving zo te verhinderen”. N-VA (43 zetels), Open VLD (19 zetels) en Vlaams Belang (6 zetels) beschikken samen immers over een duidelijke meerderheid van 68 op 124 zetels in het Vlaams Parlement. http://vlaamsbelang.be/persberichten/2519 Mooie geste van het VB. Laten we hopen dat de VLD en N-VA hun verstand gebruiken en de Vlaamse humanisten voor één keer aan de kant zetten. |
Alsof er ook maar iemand één seconde zal nadenken over dit voorstel van het blok om hen uit hun schutkring te helpen. Voorstellen van het blok horen in de vuilbak, bij het ander afval.
|
Citaat:
En.....die hypocrisie van de NVA knaagt langzaam maar zeker, want in 2012 was het al duidelijk dat de NVA niet wilde samenwerken met het VB, ook al hadden deze twee partijen een meerderheid in Antwerpen. |
Citaat:
Doet me denken aan mijn vorige buurman die vanuit zijn dakvenster zat te geilen als mijn dochter naakt lag te zonnen in mijn tuin. En op een keer kwam hij af naar mij met een cadeautje: een maxi-doos condomen. Want dat jonge volkje moet zichzelf beschermen tegen aids enz andere soa's ... De Schoof heeft hem een klop op zijn lelijk bakkes gegeven. sniewaar hoor, graptjen, maar de illustratie is er toch maar. . |
Vlaams Belang zit in het juiste parlement met hun voorstel. Ik hoop dat de N-VA en Open VLD meegaan in dit voorstel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aldus onze huissos. Dit is gewoon een prima voorstel van het Vlaams Belang. Op den duur heb je het wel gehad met die achterlijke humanisten. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu hoor ik daar niks meer over, weer een gemiste kans... |
Citaat:
Er is wel gezegd dat het een voorstel is dat van een slechte partij komt. Er zit iemand in de hoek waar de klappen vallen. Daar is niet aan te ontkomen. Pesten is niet toegelaten. Behalve in de politiek. . |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom niet op het inhoudelijke reageren? Of, indien ze toch geen voorstellen van het VB willen bespreken / goedkeuren, het VB niet voor zijn? Dat dit voorstel er aan ging komen dat wist toch iedereen met een klein beetje verstand. |
Citaat:
. |
Citaat:
Ook al wordt Vlaanderen schade berokkend door de voorstellen in de vuilbak te smijten. Leve Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be