![]() |
Adem die stinkt naar rotte eieren
Kennis van mij heeft daar last van. Wat moet ik hem aanraden en vooral: hoe moet ik dit aanbrengen?
|
Dat hij moet ophouden met ademen.
|
Als het over van die rare aandoeningen gaat is het altijd een vriend of een kennis die daar last van heeft he?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In bepaalde gevallen kan een slechte adem/lijfreuk zelfs wreed handig zijn, als u staat aan te schuiven ergens bvb de anderen vluchten zo weg ... :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien ja, tijd voor een begrafenis/crematie/compostering/dumping/... |
Kan wel eens gepaard gaan met heftige diarree. Niet laten deshydrateren. en wachten tot het voer is. Dan is men weer wat resistenter.
Op reis geweest misschien? |
rotte eieren chirurgisch doen verwijderen uit de adem?
|
Citaat:
Al die verschillende geurtjes en smaakjes vermengen tot een penetrante lucht waardoor de natuur een signaal wil geven dat tongzoenen met haar gevaarlijk kan zijn. Een slechte adem bij mannen is het gevolg van beffen / baffen van extreem obese vrouwen. Aangezien het om een van jouw kennissen gaat, zal het waarschijnlijk te maken hebben met het baffen van asielzoekers. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Als hij zat genoeg is, stap je zonder hem af op een aantrekkelijk breezersletje. Je geeft ze €25 + een breezertje. De opdracht is om met hem te flirten en hem binnen te doen. Vanals de monden elkaar raken moet ze gedegouteerd haar gezicht wegtrekken. Zeer luid "eeeewwwwww" roepen en hem een lap op zijn kaak geven. Deze ervaring kan als traumatisch ervaren worden maar is wel zeer doeltreffend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be