Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   In Nederland zijn ze de asielzoekers blijkbaar redelijk beu (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224843)

Pericles 28 oktober 2015 09:54

In Nederland zijn ze de asielzoekers blijkbaar redelijk beu

http://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/

De PVV stijgt er nu al 2 opeenvolgende weken met 6 a 7 zetels in de peilingen en zou nu bij verkiezingen 33 tot 37 zetels houden en hiermee veruit de grootste partij van Nederland worden.
Volgende peiling boven de 40 zetels ? ;-)

de vuile muilekoek 28 oktober 2015 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7872225)
http://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/

De PVV stijgt er nu al 2 opeenvolgende weken met 6 a 7 zetels in de peilingen en zou nu bij verkiezingen 33 tot 37 zetels houden en hiermee veruit de grootste partij van Nederland worden.
Volgende peiling boven de 40 zetels ? ;-)

Denk dat ander landen nu snel gaan volgen...;-)

Pericles 28 oktober 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7872229)

Als de VVD niet drastisch van koers verandert houden ze bij de volgende verkiezingen niets meer over.

kwantum 28 oktober 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7872229)

Toch niet in België. In Nederland komt het ongenoegen van de bevolking bijna dagelijks aan bod in de media. In België mag dat niet. Hier denkt de media het recht en de plicht te hebben de bevolking te moeten opvoeden met sossen gedachtengoed.

Hypochonder 28 oktober 2015 11:30

Wat wil je, Nederlanders zijn veel sneller misnoegd dan Vlamingen en Belgen in het algemeen. Vlamingen zijn gewoon sitting ducks, is al meer dan genoeg bewezen.

Jantje 28 oktober 2015 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7872327)
Wat wil je, Nederlanders zijn veel sneller misnoegd dan Vlamingen en Belgen in het algemeen. Vlamingen zijn gewoon sitting ducks, is al meer dan genoeg bewezen.

²

Patrick M. 28 oktober 2015 18:37

Sommige Vlamingen zijn geen sitting ducks maar als er dan iemand gelijk mij is die niet in de rij wilt lopen dan staat de boel op zijne kop.
10 werknemers knikken ja als de baas iets commandeert wat uw job niet is, 1 werknemer knikt dan nee.
Wie is dan de kwade?
Juist...

vlaams realist 28 oktober 2015 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7872753)
Sommige Vlamingen zijn geen sitting ducks maar als er dan iemand gelijk mij is die niet in de rij wilt lopen dan staat de boel op zijne kop.
10 werknemers knikken ja als de baas iets commandeert wat uw job niet is, 1 werknemer knikt dan nee.
Wie is dan de kwade?
Juist...

Wat heeft werk-weigeren nu met asielzoekers te maken ?

Hypochonder 28 oktober 2015 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7872759)
Wat heeft werk-weigeren nu met asielzoekers te maken ?

Hij ziet zo'n gedrag blijkbaar als een bewijs van durf en verzet.

Bobke 28 oktober 2015 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7872753)
Wie is dan de kwade?
Juist...

Als ik 10% vertegenwoordig zou ik toch eens nadenken.

dpg 28 oktober 2015 20:15

Wat zit ge u toch weer moe te maken om niks.

Twitter, facebook en VTM zijn on-line.
Waarom zou de Vlaming zich dan toch zorgen moeten maken.

vlaams realist 28 oktober 2015 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7872868)
Wat zit ge u toch weer moe te maken om niks.

Twitter, facebook en VTM zijn on-line.
Waarom zou de Vlaming zich dan toch zorgen moeten maken.

Ikke u antwoort ni begreipt . :oops:

Bompa Punk 28 oktober 2015 21:30

In Nederland wordt het debat gewoon veel feller gevoerd dan hier.
Ik vind de politieke discussieprogramma's dan ook veel snediger dan het ronduit slaapverwekkende Zevende Dag.
Dat de gemoederen er dan ook hoog oplaaien verwonderd me niet.

Universalia 29 oktober 2015 07:29

Citaat:

In Nederland zijn ze de asielzoekers blijkbaar redelijk beu
Nu maar pas? Al eens in Rotterdam geweest? 8O

PORSCHE 29 oktober 2015 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 7872314)
Toch niet in België. In Nederland komt het ongenoegen van de bevolking bijna dagelijks aan bod in de media. In België mag dat niet. Hier denkt de media het recht en de plicht te hebben de bevolking te moeten opvoeden met sossen gedachtengoed.

Weet het zo niet. VB gaat stil naar de 15% gaan. Als ze niet dringend de vluchtelingenstroom kunnen stoppen dan gaat de regering er nog over vallen. En bij de volgende verkiezingen zouden de cijfers van het VB wel eens veel politici kunnen doen verslikken.

Pericles 29 oktober 2015 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7873447)
Weet het zo niet. VB gaat stil naar de 15% gaan. Als ze niet dringend de vluchtelingenstroom kunnen stoppen dan gaat de regering er nog over vallen. En bij de volgende verkiezingen zouden de cijfers van het VB wel eens veel politici kunnen doen verslikken.

Gij rekent op het gezond verstand van de Vlaming ? :-D

Skobelev 29 oktober 2015 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7873478)

:-P als we daar gaan moeten op wachten...:?

Lukkas 29 oktober 2015 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7873478)

De Vlaming die bang is van zijn eigen schaduw en liefst de moeilijkheden uit de weg gaat. Bang voor het vermanend vingertje van de poco's. De meeste Vlamingen zijn broekschijters.

Anna List 29 oktober 2015 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7873524)
De Vlaming die bang is van zijn eigen schaduw en liefst de moeilijkheden uit de weg gaat. Bang voor het vermanend vingertje van de poco's. De meeste Vlamingen zijn broekschijters.

en diegenen onder hen die niet bang zijn, zijn dan weer politiek strategisch achterlijk (dat is inclucief de VB partijtop, ja).

Pericles 29 oktober 2015 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7873537)
en diegenen onder hen die niet bang zijn, zijn dan weer politiek strategisch achterlijk (dat is inclucief de VB partijtop, ja).

Liever strategisch achterlijk dan stemmen op de N-VA die met mijn stem na de verkiezingen het omgekeerde doet van datgene wat ze me voor de verkiezingen beloofden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be