![]() |
Israelische kolonisten vallen met mes rabbi aan die vrede wil
kolonisten die eigendom van Palestijnen in brand steken vallen een 55 jarige joodse vredesactivist aan.
video en beelden van de aanval, en een heel interview met de rabbi kan je hier bekijken: http://www.democracynow.org/2015/10/...ampaign=buffer dit komt uiteraard niet in het nieuws... |
Olijfboompjes in brand steken tijdens het oogstfeest. Iedereen pakt iedereen aan, messen trekken etc... het MO op zijn best, laat ze er nog maar eens goed op los gaan.
|
Citaat:
Waarom zou een fait divers in zandbakkiestan dan wel in't nieuws moeten komen? |
Omdat het wel in het nieuws komt wanneer Palestijnen een Israeli doden.
|
Citaat:
De invaderende moslims op Joods gebied kunnen beter eens terug-gedwongen worden . Mekka en medina is hun thuis . Al de rest is niet van hun . Bye bye, zwaai zwaai , ge moogt naar huis gaan . :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Van mijn part wijden ze er een 45 minuten uitzending aan op alle Blegische TV kanalen. |
"Een Italiaanse vrouw is zwaargewond geraakt toen haar verloofde haar kwam verrassen aan haar woonst. Haar toekomstige bezong zijn liefde, waarop de vrouw iets te enthousiast van de trap afliep en ten val kwam. Het incident deed zich maandag voor in de gemeente Villa Castelli in de regio Apulië."
Berichtje uit een van die kranten van jou. Nu gij... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Geen probleem hoor, Maddy. :twisted: |
Citaat:
Eneuh, Gay-P, het is Maddox voor U. Maddy zit in uw kelder. |
Volgens 't bevolkingsregister woont er ook geen Maddox in de buurt van 't slachthuisplein, mad ox. Een "d" meer of minder maakt toch de zaak niet, in uw geval?
Enfin, no hard feelings, vanwege een autochtone emigrant tot een nieuwke immigrant. |
Citaat:
"We" is mensen zoals jij die iets systematisch tegen arabieren hebben, en Palestijnen dus ook. Laat een suikerraket vallen op onbewoond gebied en je bent de eerste die zal roepen dat gans Gaza tot glas plat gebombardeerd moet worden. |
Citaat:
Helaas ook niet tegen relidioten. En mijn standpunt blijft, als men geweld wil gebruiken om een probleem op te lossen moet er genoeg gebruikt worden, anders wordt het probleem alleen maar groter. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het tegengestelde is echter wel ergens op gebaseerd. |
Citaat:
en uitaard een bom op een ganse bevolking.. een genocide. :roll: |
Citaat:
Heb ik dat echt zelf verzonnen ? Dat deze ideologie zich verspreid heeft als een kanker , mensen dwingend tot bekering , hun nageslacht dwingend tot onderwerping . Verzin ik dat ook ? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
De "vredesactivist" is er nog goed vanaf gekomen dan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be