![]() |
Enkele cartoons van GregoriusNekschot.nl
|
In 1935 maakten ze zo cartoons over de joden.
______________ Na de twaalfde onthoofdingsvideo is de conclusie onvermijdelijk. Iedereen die nu nog naar Irak trekt om een centje bij te verdienen is een idioot. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2371 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bizar. Ik dacht eigenlijk dat cartoons grappig hoorden te zijn...
|
Citaat:
|
Gelukkig dat die 'Pas op! Satire' daar stond.
|
ik vind die cartoons van marec beter
|
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zie er toch een grap in, mensen moeten het niet te serieus opnemen. Satirisme schokt altijd wel één groep, alleen wijzigt het zich wel eens op momenten welke groep het slachtoffer is. Als men het vergelijkt met nazipropaganda uit de jaren '30 is men duidelijk aan het demoniseren en terecht een eventueel slachtoffer voor de volgende cartoon als men niet oppast. Ik geef gewoon hints hé? :mrgreen:
Wat betreft die humor op het Vlaams Blok en tevens overig extreem-rechts heb ik de meeste cartoons al gezien. Het grappigste en tevens subtielste is toch die van die gratis treinen voor.... Dat toverde hier zelfs een glimlach tevoorschijn. Groetjes. |
Citaat:
silvoe plei |
Citaat:
|
De vierde van G. Nekschot toverde wel even een glimlach op mijn gezicht. De rest zo snel mogelijk de vuilbak in aub...
|
Citaat:
Bizar. Ik dacht eigenlijk dat cartoons grappig hoorden te zijn... En de tekeningen, zijn dan nog aartslelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=1]ik ben niet mee...[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Of het nu over vreemdelingen, faschistjes, linksen, rechtsen, vrouwen, gehandicapten,... gaat, maakt me niet uit. Zolang er dan over ALLES gelachen kan worden en niet over het ene wel en het andere niet. |
Wat vinden jullie dan van de onderstaande cartoon?
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be