![]() |
Magnette: "Als men vluchtelingen verplicht een badge te dragen, zal ik er ook een dra
Bron
Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
Magnette niet ? |
Citaat:
|
Onvoorstelbaar wat voor idioten er in de Belgische politiek zitten :-/
|
ik moet al jaren een badge dragen om nog maar binnen te mogen op mijn job.
is mijn werkgever nu ook fascistoide stigmatiserend bezig ? kan ik ergens een morele schadevergoeding aanvragen ? hallo vakbonden ??? waar zitten jullie als de werknemer jullie echt nodig heeft ? ik word door mijn werkgever blijkbaar al jaren onsmenselijk behandeld !!! hier is nochtans ook al jaren een stevige vakbondsdelegatie die geregeld spijkers op heel laag water zoekt, maar hierover al die jaren nog geen woord !!! de vakbond zal toch niet medeplichtig zijn zeker ? of moeten de medewerkers op de hoofdzetel vd bonden ook al jaren badges dragen mss ? :p |
sjans dat wij arme misbruikte Vlamingen de PS nog hebben om over ons te waken !
|
De zwakken/ werkonbekwamen zijn het kiesvee van Magnette.
Hij ziet potentieel in al die vluchtelingen, en stelt zich daarom zo "solidair" op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Magnette mag dan deze badge dragen.
![]() |
't Is wel niet helemaal hetzelfde, maar:
titel: Duitsland plant “vluchtelingenkaart” voor asielzoekers http://www.standaard.be/cnt/dmf20151029_01945107 Citaat:
|
Als dat alles is waarover achterlijke idioot Magnette te zagen heeft dan moeten we ons totaal geen zorgen maken, wil gewoon zeggen dat er in feite niks is om over te zagen.
|
Een 'badge'? In welk fucking tijd leven wij?
1942? Groot gelijk van Magnette en ik draag een badge samen met hem dan. Het ergste vanal is dat dit 'politiek' forum rechts racistisch verziekt is. Waar vind ik een écht politiek forum? Mersie voor de tips! |
Citaat:
Of loop jij rond met je paspoort opgespeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik lees nergens dat ze dat opgespeld krijgen. Maar dat is goed gevonden van u, zo legt ge natuurlijk de link met een gele ster. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be