Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Homo mag bloed geven na een jaar zonder seks (https://forum.politics.be/showthread.php?t=224933)

Drukazz 29 oktober 2015 16:28

Homo mag bloed geven na een jaar zonder seks

Bs'd

Homoseksuele mannen mogen weer bloed doneren. Een jaar nadat ze voor het laatst seks hebben gehad met een man, kunnen ze opnieuw bloed geven. Dat maakte minister Edith Schippers (Volksgezondheid) gisteren bekend.

Nu geldt nog dat mannen die ooit seks hebben gehad met andere mannen geen bloed mogen geven. Schippers bekijkt of er in de toekomst een kortere wachttijd dan twaalf maanden mogelijk is.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezon...der-seks.dhtml

Vind ik toch maar angstaanjagend. Wie gaat dit controleren dat ze een jaar geen seks hebben? We mogen de realiteit niet ontkennen dat ze oververtegenwoordigd zijn in geslachtsziektes vanwege hun exuberante en wrede levensstijl.

patrickve 29 oktober 2015 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7873679)
Bs'd

Homoseksuele mannen mogen weer bloed doneren. Een jaar nadat ze voor het laatst seks hebben gehad met een man, kunnen ze opnieuw bloed geven. Dat maakte minister Edith Schippers (Volksgezondheid) gisteren bekend.

Nu geldt nog dat mannen die ooit seks hebben gehad met andere mannen geen bloed mogen geven. Schippers bekijkt of er in de toekomst een kortere wachttijd dan twaalf maanden mogelijk is.

Vind ik toch maar angstaanjagend. Wie gaat dit controleren dat ze een jaar geen seks hebben? We mogen de realiteit niet ontkennen dat ze oververtegenwoordigd zijn in geslachtsziektes vanwege hun exuberante en wrede levensstijl.

Er wordt een uitzondering gemaakt voor pedofiele pastoors. Die mogen veel eerder bloed geven, want de kans dat ze geslachtsziekten opdoen door jonge koorknaapjes te verkrachten, is veel kleiner geacht. Dat zijn nog zuiver mannekes (tenzij ze van een ander koor met een andere pastoor komen, natuurlijk....).

Drukazz 29 oktober 2015 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7873706)
Er wordt een uitzondering gemaakt voor pedofiele pastoors. Die mogen veel eerder bloed geven, want de kans dat ze geslachtsziekten opdoen door jonge koorknaapjes te verkrachten, is veel kleiner geacht. Dat zijn nog zuiver mannekes (tenzij ze van een ander koor met een andere pastoor komen, natuurlijk....).

Bs'd

Ik wil geen pedofielenbloed in mijn lichaam.

Wapper 29 oktober 2015 16:49

Citaat:

Bs'd

Ik zal u nog wat banger maken: gelooft u nu echt dat alle homofiele bloedgevers hun geaardheid melden bij het Rode Kruis?

Bovendien is er bij monogame homokoppels niet meer risico dan bij monogame heterokoppels.
Wat niet kan gezegd worden van pedofiele pastoors en bischoppen.

Zipper 29 oktober 2015 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7873720)
Ik zal u nog wat banger maken: gelooft u nu echt dat alle homofiele bloedgevers hun geaardheid melden bij het Rode Kruis?

Bovendien is er bij monogame homokoppels niet meer risico dan bij monogame heterokoppels.

voorts plegen niet alle homo's anale seks, en wil ik de hetero's die het wel plegen, niet te eten geven.

Drukazz 29 oktober 2015 17:05

Citaat:

Bs'd

Het spreekt voor zich dat pedofielen, van welke strekking dan ook, geweerd moeten worden om bloed te geven. Daarin zijn wij partners.

kiko 29 oktober 2015 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7873730)
Het spreekt voor zich dat pedofielen, van welke strekking dan ook, geweerd moeten worden om bloed te geven. Daarin zijn wij partners.

Wat kan mij het schelen van wie het bloed komt, tot zolang het bloed maar veilig blijkt te zijn.

cookie monster 30 oktober 2015 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7873712)
Ik wil geen pedofielenbloed in mijn lichaam.

1) Stel u hebt een ongeval , veel bloed verloren ,
grote kans op sterven , tenzij men u vers bloed geeft ,
toevallig is het juiste bloed van een pedofiel of homo ,
u bent nog bij bewustzijn , wat gaat u doen ??

2) Stel u hebt een ongeval , veel bloed verloren ,
u bent niet bij bewustzijn , wat gaat u doen achteraf ??

Indomitable 30 oktober 2015 00:28

Citaat:

Bs'd

Ja zeg, stel je voor dat je homo word.

Sukkelaar 30 oktober 2015 11:16

Citaat:

2

de vuile muilekoek 30 oktober 2015 12:15

Ik heb een vraag ; wat met de moslims mogen die bloed geven?:roll:

quercus 30 oktober 2015 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7873721)
voorts plegen niet alle homo's anale seks, en wil ik de hetero's die het wel plegen, niet te eten geven.

Verkeerd sexueel gedrag kan inderdaad ook opduiken bij hetero's.

patrickve 30 oktober 2015 13:06

Citaat:

Daarom dat koorknaapjes altijd in hetzelfde koor zouden moeten blijven he.

Guinevere 30 oktober 2015 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7873772)
Wat kan mij het schelen van wie het bloed komt, tot zolang het bloed maar veilig blijkt te zijn.

Inderdaad.

DewareJakob 30 oktober 2015 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7874291)
1) Stel u hebt een ongeval , veel bloed verloren ,
u bent nog bij bewustzijn , wat gaat u doen ??

2) Stel u hebt een ongeval , veel bloed verloren ,
u bent niet bij bewustzijn , wat gaat u doen achteraf ??

De vraag moet zijn: stel uw voor dat je kind of echtgenote alleen kan geholpen worden door bloed van een homo of pedo zou je hen dan maar laten sterven omwille van je principes?

Anna List 30 oktober 2015 13:33

Citaat:

Bs'd

zelfde geldt voor hetero's die onveilige seks hadden ... denk je dat die dat allemaal eerlijk komen opbiechten ?

rood kruis moet gewoon stoppen met het promoten van homofobie en alle bloed dat binnenkomt testen en behandelen, punt.

Drukazz 30 oktober 2015 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7874745)
zelfde geldt voor hetero's die onveilige seks hadden ... denk je dat die dat allemaal eerlijk komen opbiechten ?

rood kruis moet gewoon stoppen met het promoten van homofobie en alle bloed dat binnenkomt testen en behandelen, punt.

Bs'd

Hetero's springen niet ieder weekend op een andere.

Indomitable 30 oktober 2015 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7874803)
Bs'd

Hetero's springen niet ieder weekend op een andere.

Ik vraag mij af op welke planeet dat u leeft?

Drukazz 30 oktober 2015 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7874840)
Ik vraag mij af op welke planeet dat u leeft?

Bs'd

Voor zover ik weet op planeet aarde.

cookie monster 31 oktober 2015 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7874734)
De vraag moet zijn: stel uw voor dat je kind of echtgenote alleen kan geholpen worden door bloed van een homo of pedo zou je hen dan maar laten sterven omwille van je principes?

Wordt die dan ook zo ?? 8O
Want naar schijnt als wanneer vampieren u bijten .... :cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be