![]() |
Asielzoekers dringen meisjeskleedkamer zwembad binnen
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ze moeten met hun vuil poten van onze meisjes afblijven punt :evil: Zo snel mogelijk de bootjes terug op en rulezzzzzz terug naar thuisland want dat gaat niet goedkomen. Dat er nog steeds mensen zijn die een goed geloof hechten aan de slim opgezette invasie naar de EU toe, daar kan ik echt niet meer bij ... Als die zich met dat soort zaken en criminele zaken beginnen bezig te houden (gaat in stijgende lijn gaan, wacht maar af) en men ze op heterdaad kan betrappen dan zou ik als strafmaat, gelijk terugsturen naar land van herkomst eisen onder het luid zingen van 'Row, Row, Your Boat! 8O |
Kattekwaad uiteraard.
|
Waren de wc aan het zoeken.
|
Nu zijn ze te ver gegaan!
De politie had niet mogen tussen komen, dit is een volkskwestie! De mensen rond open centra moeten extra behoedzaam zijn en misschien best volkswachten op te richten? Anarchisten unite! |
Citaat:
Misschien moeten we gewoon beter proberen te doen dan deze statistieken in België? https://muslimstatistics.wordpress.c...of-population/ #tousensemble! |
Citaat:
Waarschijnlijk niet de moeite voor dit faits divers, alhoewel het de ideale mogelijkheid biedt om ook eens te kijken of er afgehakte koppen etc terug te vinden zijn. Trouwens, wie zegt dat die rakkers de foto's niet naar een of andere sociale media of cloud hebben doorgestuurd. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een volledige backup van het toestel had volstaan. Maar ze zullen wel zo slim geweest zijn de beelden op een verwijderbare sd te zetten... |
de smartkoeltoer
|
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel mensen boos zijn over de komst van een azc in hun buurt.
Haat en racisme allicht. Niets anders dan haat en racisme. |
2 asielzoekers onverdoofd castreren. Duidelijk signaal en meisjes gered.
|
Citaat:
|
Daarvoor zijn dan ook naar hier gekomen. Nu hoor je geen geblaf van linkse honden.
|
Citaat:
Waarschijnlijk zal ze van hobby veranderen. Paardrijden of kleiduif schieten, mss wel een combinatie van beiden... |
Citaat:
|
Doe zoiets in hun land en ze slaan je ter plaatse dood.
|
Citaat:
Het kon ook een vorm van afpersing betekenen natuurlijk. Het kind nadien lastig vallen met een oneerbaar voorstel. Wie weet... ik dacht dat het vluchtelingen waren... Eigenaardige oorlogsvluchtelingen met smartphones. Tja, zonder wifi begin je niet veel en dat leidt dus spoedig tot verveling. Hebben ze de grondwet in het Arabisch nog niet gehad? |
Deze sukkelaars kunnen er niets aan doen. Het is allemaal de schuld van Assad. :roll:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be