![]() |
Ik wil dezelfde rechten als de illegalen!
http://www.ocmwgent.be/Medische-kaart-illegalen.html
Dat is toch wraakroepend tov onze gepensioneerden en minder begoeden??? |
Ge hebt gelijke rechten. Dat is het probleem.
|
Citaat:
Bon. Alle gekheid op een stokje. Enkel in 'noodgevallen ' dus. Zulke zaken worden in vele landen aangeboden. Ook buiten de EU trouwens. Mms kan U als landloper soortgelijke bediening bemachtigen. Ik kan U dat echter niet verzekeren. |
Citaat:
Heb je de link gelezen of antwoord je zomaar?? |
Citaat:
Lees maar, die verzorging kan preventief of curatief zijn, dus niet alleen in dringende gevallen. |
Citaat:
|
Ja. Al u geen onderdak meer hebt kunt u daar ook terecht.
|
Ja. Al u geen onderdak meer hebt kunt u daar ook terecht.
|
Ik heb het hier niet over daklozen.
|
Citaat:
Ik moet verzekeringen betalen plus een opleg als ik opgenomen wordt in een ziekenhuis. Of denkt ge dat het geen dringende medische zorg is en ik daar lig om mijn tijd te verdoen? |
Is dat uitsluitend voor vluchtelingen?
|
Citaat:
Kan een dakloze zo geen medische kaart krijgen dan? |
Citaat:
Met jou principes is het geen probleem om verkozen te worden. Vanaf dan gaat de wereld voor jou open en......je hebt GRATIS geneeskundige verzorging als parlementair, ook al zegt rechts en extreem rechts dat GRATIS niet bestaat. |
Of wordt flik... Want die moeten ZE als tussenbarriere hebben bij de opstand.
|
Citaat:
En bij mijn weten zijn asielzoekers niet dakloos en kosten meer dan ik pensioen krijg. |
Het feit dat zij gelijke rechten als de onze en meer hebben is het probleem.
|
Citaat:
Iig hoe meer ge ontregelt hoe meer ge ook eigen volk treft. |
Citaat:
Maak het voor iedereen gratis of voor niemand. Uitzonderingen voorzien opent de deur voor fraude. |
Ik heb halfdood gelegen. Niemand raapte Me op but One.
Moet daarom de ander halfdood liggen? Neen. Stuurt die gewoon terug. |
De autochtone bevolking is het kots-en kotsbeu dat de eerste de beste klaploper hier zomaar kan aankomen en dan nog zomaar pakken geld kan krijgen. Begrijpelijk zou ik zeggen. En bedankt sossen om dit allemaal mogelijk te maken, bedankt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be