![]() |
Belg mama zingt lied voor dochter die zoon wordt + video.
|
Over de kwaliteit van de zang kunnen we redetwisten :lol:
Voor het overige: moet kunnen. Als haar zoon maar gelukkig is / wordt ! We moeten ons daar verder niet mee moeien. |
Citaat:
|
Vrijheid blijheid !!! Meer moet dat niet zijn.
|
Citaat:
Ik klaag hier de verdwazing aan. Het cultureel marxisme die onze samenleving zwak maakt en de traditionele joods-christelijke Westerse cultuur en beschaving wil vernietigen. |
Als ouder wil je maar 1 ding dat je kind gelukkig is proficiat voor deze moeder die de keuze van haar kind respecteerd. Ik wens Vincent alvast een mooie leven toe.
|
Citaat:
je geeft gewoon een lintje van een zingende moeder. aanklagen zou betekenen dat je een bepaald punt maakt Citaat:
duidelijk, helder, ondubbelzinnig, verstaanbaar,.. Maw niet op z'n vandenberghes's Citaat:
wat versta jij onder joods-christelijk? voor zover ik weet hebben christenen vanaf het jaar 0 tot 1945 min of meer heel systematisch joden vervolgd, vermoord, gediscrimineerd,... beweren dat ze samengewerkt zouden hebben voor een bepaalde cultuur lijkt me redelijk onzinnig |
Citaat:
|
Citaat:
ook de term pogrom is eigenlijk een groot complot en uitvinding om christenen, katholieken en jezusgekken zwart te maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dsdnederland.nl/in-de-med...duidelijk-gesl Het zal je kind maar wezen... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
als jij niet over de nodige capaciteiten beschikt om de systematiek achter de holocaust te herkennen kan ik je ook niet helpen. Of ga je nu beweren dat de bekende slogan "Gott mit uns" een atheistisch complot is om de christenen, die blijkbaar altijd vreedzaam samenleefden met joden, zwart te maken? je hoeft niet te antwoorden als je niet verder raakt als nietszeggende schijnargumenten, drogredeneringen, doelpalen verschuiven en/of Griekse kleuterklasretoriek. Zich wentelen in de slachtofferrol,'ik mag er niet over praten vd overheid', is zo'n kleuterklasdrogredenering. on topic we hadden het hier over een zingende moeder. Eens benieuwd of de topicstarter nog een punt kan maken of kan aangeven waar hij het over wil hebben. ergens niet mee eens zijn is een recht maar dan ben je snel uitgepraat |
Citaat:
Volgens mij bent u wat paranoïde en heeft u baat bij een goede psychiater. Waaruit zou dat cultureel marxisme dan moeten bestaan ? Sorry, maar zulke 'complotdenkers' hebben meestal een kwint uit. Zoals bepaalde fanatieke moslims of de Taliban denken dat zelfs een vaccinatiecampagne tegen polio een westers complot is gericht tegen de islam. |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Freespirit was me voor... |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1214 |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be