Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ritje naar de kust ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225030)

Universalia 1 november 2015 11:56

Ritje naar de kust ...

Lekker weertje dus ritje naar de kust is geen overdreven optie in de vakantieperiode. :cheer:

Opgemerkt zo rond een 10u45' ter hoogte baan Jabbeke/Veurne een 8 �* 9 tal mannen 'vluchtelingtype' die met de rugzak in de hand op de pechstrook richting Veurne of Calais misschien wandelden.

Zullen geen vrachtwagen gevonden hebben waar ze konden inkruipen denk ik. 8O

Als ik dat al zie vraag ik mij af waarom zien anderen (ordediensten) dat niet daar staan toch redelijk wat camera's vanboven op de palen of vergis ik mij?

Ok, ok in het land van de blinden is éénoog koning. :-D

lamenielachen 1 november 2015 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7876619)
Lekker weertje dus ritje naar de kust is geen overdreven optie in de vakantieperiode. :cheer:

Opgemerkt zo rond een 10u45' ter hoogte baan Jabbeke/Veurne een 8 �* 9 tal mannen 'vluchtelingtype' die met de rugzak in de hand op de pechstrook richting Veurne of Calais misschien wandelden.

Als ik dat al zie vraag ik mij af waarom zien anderen (ordediensten) dat niet daar staan toch redelijk wat camera's vanboven op de palen of vergis ik mij?

Ik woon aan de kust en dat is dagelijkse kost.
In Calais zitten 6000 illegalen, wie doet er wat aan?
De rekening krijgen we nog wel en ze zal niet mals zijn maar kom niet aan de lonen of pensioenen van diezelfde overheid.

De schoofzak 1 november 2015 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7876619)

Dat ze op de pechstrook wandelden, is natuurlijk problematisch voor hun eigen veiligheid en voor de veiligheid van de andere snelweggebruikers.

Maar voor de rest: ze gehoorzamen aan het papiertje dat hen werd overhandigd, volgens de wet (die de andere partijen onvoldoende wensen aan te passen,) namelijk:
zij verlaten het grondgebied ...

.

Universalia 1 november 2015 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7876822)
Dat ze op de pechstrook wandelden, is natuurlijk problematisch voor hun eigen veiligheid en voor de veiligheid van de andere snelweggebruikers.

Maar voor de rest: ze gehoorzamen aan het papiertje dat hen werd overhandigd, volgens de wet (die de andere partijen onvoldoende wensen aan te passen,) namelijk:
zij verlaten het grondgebied ....

De schoofzak mijn beste, daar heb ik totaal geen weet van of ze hun tocht naar Calais voortgezet hebben of ze ergens in 'rook' opgaan zijn in dat grote West-Vlaanderen daar ik aan het rijden was. 8O

Ik kon moeilijk halt houden en gaan vragen: Yo! de manne, naar waar trekt ge?? :roll:

Patrick M. 1 november 2015 21:00

Dan zie je geen politie of iemand van de overheid maar pas op als je te hard rijd, dan sta je er wel op.

Universalia 2 november 2015 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7877066)
Dan zie je geen politie of iemand van de overheid maar pas op als je te hard rijd, dan sta je er wel op.

Ja inderdaad, spijtig genoeg wel. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be