![]() |
Tongkussen
Doet u het graag?
Ik alvast wel. |
Citaat:
|
Ah hoe schattig, hij heeft zijn eerste tong gedraaid
|
Zelden. Maar doe het dan op die moment wel heel graag.
En niet zelden omdat ik niet mag, maar zelden omdat wij anders kussen. Was de vraag beffen... Ik kan daar enorm in opgaan als mijn wezen in reine is. En het betasten van de tieten, clit grot doe ik ook heel graag. Als ik uren voorspel geef bouwt den druk zo hoog op van de goesting dak ze tegen de muur of plafond spuit. Mmmmm it is good |
Citaat:
|
Moodkiller ....
Zou gij een ranzige bomma aflikken? Haar schaamhaar inslikken en uw babyfacewangetjes laten openschuren tussen haar behaarde benen???? IK DENK HET NIET! bah :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mare, handpalmen likken telt niet als tongkussen. |
Citaat:
(als het maar geen labrador of Ierse setter was....:? ) |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het was haar idee om dat beest in huis te halen... |
Samen met een pot pindakaas zekers?
|
Citaat:
|
Neen die kennen mij bij mijn koosnaampje tot achter de hoek en verder ...
|
N N n n n nen h h hakkelaar zat aan de toog van het café, wat mistroostig te k k kijken met een p een pi een pi een pint voor hem.
Zijn maat komt binnen en vraagt hoe het met hem is. T t tr tr triest, antwoordt hij, 't 't 't is af met mijn l mijn l mijn lief. Allez, hoe komt dat nu. Ah die sch sch sch schoonmoeder hé Ja gij ? Wat is er gebeurd. Wel ('k ga stoppen met hakkelschrijven, 'k krijg er krampen van) hun labrador zat eens achter zijn oren aan het krabben, en om te lachen vroeg ik aan haar moeder of zij dat ook kon, en lap ... gvd zeg, is dat nu iets beledigend om het af te maken ? Ja maar, ok, tegen dat ik het gezegd kon krijgen, zat dat b b be beest al wel aan zijn aa aan zijn aa zijn aa zijn aars aan het likken .... . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be