![]() |
Goed nieuws voor de ambtenaren!
Ambtenarenlonen stijgen mogelijk al in oktober 2016
http://trends.knack.be/economie/fina...al-622577.html |
Citaat:
Ik wil echte baremaverhogingen voor mijn sector. |
Zolang de overheid een loonstop aanhoudt is er geen reden om voor ambtenaren wel baremaverhogingen toe te passen.
|
Citaat:
Ik zal er niet meer mee kunnen kopen. Dat is dus 'neutraal' nieuws. Niet alleen voor de ambtenaren, maar ook voor de werknemers en trekkers van sociale uitkeringen. Zoals vermeld in het artikel. Maar verzwegen in de openingspost. . |
onze SWT-luiewammes vergeet er wel bij te zeggen dat zijn uitkering ook geïndexeerd gaat worden.
Je moet het maar kunnen/durven: eerst uw bedrijf kapotstaken en wegjagen, dan een dikke premie opstrijken en veel te vroeg in pensioen gaan, dan nog eens extra opslag opstrijken en maar zitten afgeven op de anderen :rofl: :lol: |
Citaat:
Wat we zouden kunnen doen is de echte kostprijs van hun gratis treinabonnement berekenen, en dit boeken als voordeel in natura bij hun loon... Dat is dan 2% loonsverhoging die komt als treinabonnement die geboekt wordt aan de werkelijke kostprijs de ambtenaar kan uiteraard politiek correct kiezen om geen treinabonnement gratis te krijgen en krijgt dan politiek correct wel die loonsverhoging... http://newsmonkey.be/article/59103 Bij elke indexatie kunnen we diezelfde truuk herhalen voor alle voordelen die ambtenaren hebben. Zoals gratis maaltijd op hun werk die dan geboekt wordt als maaltijdcheques met voordeel in natura Een vette kluif wordt dan uiteraard hun pensioen, daar kunnen we 20% indexering aan spenderen, omdat uiteindelijk het voordeel in natura van het ambtelijk pensioen zodanig hoog is, dat het alleen maar politiek correct is om 20% loonsverlaging te geven versus de privé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SLECHT NIEUWS VOOR DEMONEN: Ambtenaren krijgen in Okt 2016 waarschijnlijk een indexaanpassing. Via allerlei heffingen en extra accijnzen waaraan Demonen waarschijnlijk zal bijdragen zal deze loonsopslag gefinancierd worden. Hoeveel pech kan ne mens gelijk Demonen nog aan???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://newsmonkey.be/article/59103 |
Citaat:
Ford Genk en de nevenbedrijven hadden geen stakersreputatie bij de Europese Forddirectie. Het feit dat Ford Genk dicht ging had andere oorzaken: - Het was een fabriek waar nieuwe modellen gelanceerd gingen worden (is gemakkelijker om de lancering elders te doen). - De hoge loonkost. - De stedelijke belasting (75 miljoen euro liep de Stad Genk mis door de vervroegde sluiting (31-12-14 I.P.V. eind 2020). - De provinciale belasting (de provincie most onmiddellijk 25 voltijdse personen afdanken omdat Ford Genk dichtging). - De hoge energiekost (verwarming in de winter en de elektriciteit). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb berekeningen gezien van mensen die zonder werk vielen. Die jackpot viel eerlijk gezegd ferm tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be