Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Straks ook asielzoekers in sporthal. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225122)

Patrick M. 3 november 2015 13:43

Straks ook asielzoekers in sporthal.

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) kijkt nu zelfs naar sport*centra en jeugd*herbergen om de aanhoudende stroom asielzoekers op te vangen. Die piste heeft hij opgeworpen tijdens de ministerraad. "Je kan geen enkele mogelijkheid meer uitsluiten", klinkt het bij het Rode Kruis.

"Het is vijf voor twaalf", luidt in de Wetstraat de bezorgdheid over de opvang van de niet te stuiten stroom vluchtelingen. Afgelopen *oktober klokten we af op 4.760 nieuwe asielzoekers. 752 minder dan in september. "Maar het blijft op recordhoogte", gaf staats*secretaris voor Asiel en Migratie Theo *Francken (N-VA) aan in 'VTM Nieuws'. In regeringskringen gaat men er niet van uit dat er deze winter een fikse daling komt: er wordt rekening gehouden met een aan*houdend tempo van 5.000 �* 5.500 aanvragen per maand. Ook vluchtelingenorganisatie UNCHR ziet het aantal niet dalen zodra het kouder wordt, ook al omdat mensen*smokkelaars 'winterkortingen' aanbieden tot bijna de helft van hun tarief.

Met dank aan HLN.

En wat gaat er dan gebeuren als je gaat sporten in zo een sporthal waarvoor je lidgeld betaald hebt?
En wat met de dames kleedkamers?
Iemand daar al aan gedacht.

alberto 3 november 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7879489)
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) kijkt nu zelfs naar sport*centra en jeugd*herbergen om de aanhoudende stroom asielzoekers op te vangen. Die piste heeft hij opgeworpen tijdens de ministerraad. "Je kan geen enkele mogelijkheid meer uitsluiten", klinkt het bij het Rode Kruis.

"Het is vijf voor twaalf", luidt in de Wetstraat de bezorgdheid over de opvang van de niet te stuiten stroom vluchtelingen. Afgelopen *oktober klokten we af op 4.760 nieuwe asielzoekers. 752 minder dan in september. "Maar het blijft op recordhoogte", gaf staats*secretaris voor Asiel en Migratie Theo *Francken (N-VA) aan in 'VTM Nieuws'. In regeringskringen gaat men er niet van uit dat er deze winter een fikse daling komt: er wordt rekening gehouden met een aan*houdend tempo van 5.000 �* 5.500 aanvragen per maand. Ook vluchtelingenorganisatie UNCHR ziet het aantal niet dalen zodra het kouder wordt, ook al omdat mensen*smokkelaars 'winterkortingen' aanbieden tot bijna de helft van hun tarief.

Met dank aan HLN.

En wat gaat er dan gebeuren als je gaat sporten in zo een sporthal waarvoor je lidgeld betaald hebt?

Francken moet gewoon zeggen, Vlaanderen zit vol, er kan geen kat meer bij.

HOUZEE ! 3 november 2015 14:51

Gooi die politici bij de volgende stembusgang in de vuilnisbak. Vlaanderen behoeft ander en beter!

Patrick M. 3 november 2015 18:14

Jullie weten toch op welke partij jullie de volgende verkiezingen moeten stemmen?
Ik weet het al heel lang.

Universalia 3 november 2015 18:24

Stel ik mij de vraag: Is er nog wel 1 partij die het lef heeft om daar iets aan te veranderen want dan blijf ik tijdens de volgende kiezingen weer liever in mijn bed liggen al dan niet in goed gezelschap verkerende. 8O

Thuleander 3 november 2015 18:33

Theo schafft das!

(op uw kosten...)

vrijzinnige 3 november 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7879575)
Francken moet gewoon zeggen, Vlaanderen zit vol, er kan geen kat meer bij.

Of zoals haar partijgenoot reeds in 2012 in het parlement uitschreeuwde:

Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml

andev 3 november 2015 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 7879597)
Gooi die politici bij de volgende stembusgang in de vuilnisbak. Vlaanderen behoeft ander en beter!

Juist , ja!
En welke politiekers had je in gedachten om ze te vervangen? De sossen die altijd zo voorstanders waren om het land vol te laten lopen met vreemdelingen als kiesvee?
Neen, de NVA breekt geen potten maar we mogen niet denken aan wat andere partijen zouden doen in de omstandigheden die er nu zijn!

andev 3 november 2015 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 7879597)

Juist , ja!
En welke politiekers had je in gedachten om ze te vervangen? De sossen die altijd zo voorstanders waren om het land vol te laten lopen met vreemdelingen als kiesvee?
Neen, de NVA breekt geen potten maar we mogen niet denken aan wat andere partijen zouden doen in de omstandigheden die er nu zijn!

andev 3 november 2015 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7879843)
Jullie weten toch op welke partij jullie de volgende verkiezingen moeten stemmen?
Ik weet het al heel lang.

Die vraag stel ik nu al een hele tijd!
Asjeblief ! Geef me nu eindelijk een antwoord...

andev 3 november 2015 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7879883)
Of zoals haar partijgenoot reeds in 2012 in het parlement uitschreeuwde:

Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml

En dat de Théo niet meer doet dan hij doet ligt niet aan "Europa" die anders meteen dwangsommen en whatever komt aandraven?
Dat is het probleem van het VB: ze beweren ook dat het anders kan en moet... maar niet hoe zij iets meer zouden doen!
België is maar een speelbal in het onaanvaardbare Europagedoe! Daar moet er iets gebeuren, maar eerst moet er zich een menselijke ramp voordoen zodat ze echt niet anders meer zullen kunnen dan ingrijpen ipv blokkeren!

cookie monster 4 november 2015 02:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7879883)
maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml

Dat is de enige nog zinvolle oplossing wil conflicten voorkomen !!

cookie monster 4 november 2015 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7879855)
Stel ik mij de vraag: Is er nog wel 1 partij die het lef heeft om daar iets aan te veranderen want dan blijf ik tijdens de volgende kiezingen weer liever in mijn bed liggen al dan niet in goed gezelschap verkerende. 8O

Geen enkele dus !!!!

daiwa 4 november 2015 02:55

Citaat:

Daar mogen ze ongestraft jonge meisjes filmen die zich omkleden.

Twee asielzoekers filmen 15-jarig meisje in kleedkamer van zwembad, zonder gevolg........
http://nageltjes.be/wp/?p=19299#comments

lamenielachen 9 november 2015 11:27

Citaat:

Met dank aan HLN.

Laat denken aan onze "leiders" over, die denken dat ze het weten.
Wij worden enkel geacht het te ondergaan, hen en al de rest te betalen.
De volgende milieutaks is er een die afweegt hoeveel je in het toilet deponeert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be