![]() |
Inderdaad vuile vreemdelingen
Wat doen die vreemden hier eigenlijk?
Ofwel: 1. profiteren van de Vlaamse belastingsbetaler (allen vreemden) 2. inbreken en stelen (mahreb) 3. afpersing (albanezen, oostblokkers) 4. drugshandel 5. prostitutie (alle aziaten: chinezen, thais. afrikaanse, en oostblokkers.) 6. vrouwenhandel (afrikanen, aziaten, oostblokkers) waarom zouden we deze minderwaardige mensen hier tolereren? |
Citaat:
|
ni ovedrijven he
Uiteindelijk weet iedereen dat je ergens wel gelijk hebt maar je kan ook overdrijven !
Als jij voor iedere blanke, vlaamse, echte Belg een eurocent moest betalen die iets met al deze zaken te maken hebben dan was je snel arm hoor ;-) Ik weet dat er meer problemen zijn met deze mensen als met belgen maar uiteindelijk moet je langs geen van beide kanten je kop in de grond steken he ! |
Citaat:
___________ Ik had vroeger rechtse ideeen, enkel omdat mijn leraar links was. Denk daar aan als je hoofddoeken wil verbieden. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2901 |
Citaat:
Van harte welkom op dit forum. driewerf |
thx ;-)
|
dit is dus niet mijn eerste post, dat is dus fragrant gelogen. Typisch voor die multikulliefhebbers.
trouwens die vreemde hoeren zouden beter een vlaming betalen om hen te gebruiken. |
Citaat:
niet lezen wat er staat,en toch maar van je kloten maken: typisch voor "vuile vreemdelingenhaters"? :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
7: Kebabs, Take Away Chinese, ... ( echt nie slecht ze ) 8: Nachtwinkels ( met meestal veel keus ) 9: Appelen plukken ( omda k da zelf nie graag doe ) 10: Sport ( zeker handy in basketball ) :-P 8) |
Citaat:
Compassie heb ik niet, maar als ge tevreden zijt met wat kleingeld... |
Citaat:
|
Wat is er mis met pooiers? Een beroep gelijk een ander. Hoerenloper...:roll:
|
Oei wat zijn we weer vriendelijk vandaag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd hoe hij atilla de hun de volgende keer gaat spellen ;-) |
Maar misschien loopt generaal obersteworst hier nog rond... dat is em ook :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Turken en Marokkanen zijn door het patronaat naar hier gehaald om die jobs te doen waarvoor het patronaat niet voldoende wilde betalen. De oostblokkers? Opgejaagd door de economische puinhoop dat het kapitalisme daar in 10 jaar tijd heeft aangericht. Ooit gezien hoe een spin een vlieg opeet? Die spuwt speeksel in de vlieg en zuigt de verteerde spin dan leeg. De treuhand heeft letterlijk hetzelfde gedaan met Oost-Duitsland (was dat niet onder de leiding van Tyl Ghyselink?) Alle interssante bedrijven voor een habbekrats geprivatiseerd en de rest failliet laten gaan. Idem in de Sovjet-Unie: de volledige nomenklatura heeft daar een uitverkoop gehouden. Dus de volgende keer dat er iemand van het VBO op tv komt, denk daar maar eens aan. driewerf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be