![]() |
Waarom als Vlaming ons nog druk maken over Brussel??
![]() |
Omdat Brussel een gevaarlijke vuilbak is geworden, ook op menselijk vlak!
Omdat de Franstaligen blijven hoog van de toren blazen en doen alsof de stad hen toebehoort omdat er veel Franstaligen zijn. Omdat Brussel in Vlaanderen ligt, alle geleuter over hun "communauté �* part entière" daar gelaten alsof ze een land op zich zijn. En omdat Vlaanderen het vroeg of laat cadeau gaat krijgen en hun smurrie op zijn/haar kosten gaat mogen opkuisen... Zelf kunnen ze het niet blijven onderhouden en betalen! Er zullen ook daar duizenden gevaarlijke vreemde gelukzoekers + een onoverzichtelijk aantal sukkelaars bijkomen in de komende weken en maanden waar niets kan mee aangevangen worden. Tenzij ze onderhouden en verder kweken tot ze in opstand zullen komen... Brussel is een bom. |
Die zogenaamde 'taalstrijd', dat is in de huidige context zoiets als klagen over het eten aan boord van de Titanic.
|
Citaat:
Ja, zo is het. Volgens mij geldt dit ook voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Het maakt allemaal geen moer meer uit. |
'k Heb al meermaals geschreven dat het enige wat je met Brussel nog kan aanvangen is :
-een muur rond bouwen -vol kerosine laten lopen -in de fik steken |
Bs'd
Ik pleit dan ook al jaren voor Vlaamse onafhankelijkheid met Antwerpen als hoofdstad. Brussel moet je er niet bij willen hebben. |
Citaat:
|
My friend! My friend!
Ken je dat? Zo'n bruinzak die vuur vraagt. Kan hij niet krijgen omdat hij mijn vriend niet is. |
Decennialang mislukt asiel- en immigratiebeleid heeft zware gevolgen. Veel van de zogenaamde 'verrijkers' zijn gedumpt of aangespoeld in Brussel.
Brussel is een demografische en culturele bom die ooit gaat ontploffen. Citaat:
![]() Bron: http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...el-beter-kaart Voorlopig houdt Vlaanderen de boel recht, maar die gaan ook bezwijken door de infectie/insijpeling van islamitische armoede/anti-welvaart. De armoede van Brussel zal uitdeinen. Het moment dat er onvoldoende geld overschiet om het volk te sussen met 'brood en spelen' komt eraan. kijk vooruit => bescherm je gezin => preppers |
Gaat het om huidskleur? Ja.
Niemand wil een bruine buur. |
Citaat:
|
Welke Vlaming heeft nog voeling met Brussel?
Gewoon dumpen en hun plan laten trekken. |
Wanneer ik in Brussel kom dan ben ik in een ander land. Enerzijds heb je de rijkdom en grootheidswaanzin van de Europese instellingen en anderzijds is Brussel volledig verpauperd en uitgewoond door allerlei gespuis. Loop eens door de winkelstraat en tel de bedelaars...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noord-Afrikanen behoren trouwens tot het blanke ras. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be